Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید فقط باید صبر کند تا امباپه با PSG تمدید نکند

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی مدت‌هاست مورد توجه کهکشانی‌ها قرار گرفته است و تابستان آینده بیشتر از هر وقت دیگری موقع مناسبی برای حضور این ستاره در برنابئو خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه مدتهاست که مورد توجه بسیاری از باشگاه های قدرتمند و درجه یک اروپا قرار گرفته است، اما پس از اینکه پاری سن ژرمن با 180 میلیون یورو او را به‌خدمت گرفت. حالا، رئال مادرید فقط باید منتظر بماند تا ستاره جوان فرانسوی از تمدید قرارداد خود با پاریسی ها امتناع ورزد.

لوس بلانکوس معتقد است که آنها در موقعیتی برتر برای خرید برنده جام جهانی هستند، به خصوص پس از آن که وادیم واسیلیف معاون سابق رئیس موناکو، تأیید کرد که رویای امباپه همیشه بازی برای غول های اسپانیا است.

PSG می داند که امباپه قرار است در دو سال پایانی قرارداد خود را پشت سر بگذارد که در جون 2022 به پایان خواهد رسید.

قهرمانان فرانسه قصد دارند با این بازیکن 20 ساله به مدت 40 میلیون یورو در هر فصل تمدید کنند، دستمزدی که او را با نیمار در پارک دو پرنس برابر خواهد کرد.

با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد که امباپه این پیشنهاد را بپذیرد، به خصوص در دوران فوتبال فعلی که بازیکنان وفادار به تیم خیلی کم پیدا می‌شوند.

پس از ورود 222 میلیون یورو نیمار به پاریس، هزینه های نقل و انتقالات به سطح بسیار بالایی رسیده است و باشگاه ها به راحتی تمایل و بودجه لازم برای خرید بازیکن درجه یک را ندارند.

بازیکنی که زمانی 60 میلیون یورو بود اکنون 110 میلیون یورو است و این مبالغ فقط به سمت بالا حرکت می کند، بنابراین تعجب آور نیست که می بینیم رقمی 300 میلیون یورویی توسط پرز برای امباپه به پاریس پرداخت شود.

با این حال، اگر بازیکنی این مسئله را روشن كند كه او تمدید نمی كند، پس تمام قدرت را در اختیار دارد. او می تواند جایی را که می خواهد برود انتخاب کند. این باشگاه فعلی خود را با تصمیم خود برای فروش زود هنگام برای اطمینان از عدم از دست دادن دارایی با ارزش به صورت آزاد، باشگاه فعلی خود را ترک می کند.

امباپه با توجه به اینکه بسیار جوان است و از این رو خودش را ثابت کرده است که قادر است در بالاترین سطح با فشار روبرو شود، از نظر توانایی ایجاد تغییرات نیز در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد.

رئال مادرید منتظر است و پیگیری با زین‌الدین زیدان می‌تواند برای جذب این بازیکن بسیار موثر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала