رازهای جالب بغدادی پیش از مرگ

© AP Photo / Militant videoرازهای جالب بغدادی پیش از مرگ
رازهای جالب بغدادی پیش از مرگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختری که در اسارت بغدادی بود رازهای زندگی وی را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم،، یک دختر زرتشتی که در اسارت جنسی ابوبکر البغدادی، رهبر گروه داعش بود، در مورد حیله و نیرنگ های البغدادی برای فرار از دستگیری و ترس پیش از مرگ وی نوشته است.
این دختر گفت:« رهبر داعش دچار آشفتگی بود و از خیانت ترس داشت گاهی زیر زمین مخفی می شد و همواره وابسته به حلقه ای کوچک از افراد مورد اعتمادش بود.و بعضی وقت در لباس چوپان خودش را پنهان می کرد.
بر اساس این گزارش، چهره‌ای که البغدادی از خود به جای می‌گذارد، نشان می دهد که او به امنیت و رفاه خودش بسیار قدر می‌داد و با فروپاشی مناطق تحت کنترول عناصر تندروی خودش، تلاش می کرد که در شهرک ها و صحراهای شرق سوریه و در نزدیک مرز با عراق امنیت ایجاد کند.
در نهایت، سرکرده گروه تروریستی داعش که خود را خلیفه خود خوانده در مناطق تحت اشغال این گروه می دانست، با از دست دادن این مناطق مجبور شد تا به شهر ادلب در شمال غربی سوریه برود. در آنجا بود که براساس روایت امریکایی‌ها، خودش را در 26 اکتبر گذشته در داخل خانه به هنگام ورود نیروهای ویژه امریکایی انفجار داد.
این دختر افزوده است که البغدادی با یک گروه اساسی هفت نفره از نزدیکانش مسافرت می کرد.
از سوی هم البغدادی اختیاراتش را به یکی از برجسته‌ترین معاونانش واگذار کرد که به احتمال زیاد، این معاون همان فردی است که گروه داعش چند پیش او را جانشین رهبر‌شان انتخاب کردند.
این دختر گفته است که بغدادی در حمله که در اواخر سال 2017 توسط امریکا صورت گرفت می‌خواست به ادلب فرار کند. یک شب او البغدادی با کاروان تشکیل شده از سه موتر که سرکرده داعش و همسر و تیم امنیتی اش در آن بودند، به سمت استان ادلب حرکت کردند، اما کاروان به یک جاده اصلی رسید اما برگشت زیرا می‌ترسید که مورد حمله قرار نگیرد.
این دختر به مدت چهار ماه در خانه ابوعبدالله الزوبعی پدر زن البغدادی در شهرک بشیشه ماند. الزوبعی از دستیاران نزدیک البغدادی بود.
دختر گفت: البغدادی به طور مداوم به دیدارم می آمد و مرا مورد تجاوز جنسی قرار می داد.
وی افزود: البغدادی فقط شبها حرکت می کرد و کفش ورزشی می پوشید و چهره اش را می پوشاند و همیشه پنج نیروی امنیتی همراهش بودند.
در ادامه نوشته است که رهبر داعش وی را به گروه دیگری سپرد، به گفته وی بغدادی به او زیورات را تحفه داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала