Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ به دنبال هالند و مدیسون در جنوری

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد می خواهد در جنوری پیش رو هالند و مدیسون را جذب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد به عنوان محبوب ترین باشگاه فوتبالی دنیا قصد دارد در در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید ارلینگ هالند و جیمز مدیسون اقدام نماید.

اسکای بت گزارش کرده که شانس پیوستن هالند به منچستریونایتد ½ بوده و در کنار او شانس آمدن مدیسون با 9/2 به سمت اولدترافورد فراهم خواهد شد.

اسکای بت نقل کرده که همچنین من یونایتد فرصت دارد تا چندین بازیکن دیگر را جذب نماید.

اوله گونر سولسشایر روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که یونایتد می تواند در جنوری دو بازیکن را بخرد، اما همچنین اعتراف کرد که ممکن است هیچ کدام را جدب ننماید.

سرمربی نارویژی فاش کرد كه یونایتد در ابتدا به یك هافبک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیاز دارد.

به گزارش MEN، نمانیا ماتیچ برای ترک یونایتد آماده است و با فروش ستاره صربستانی قبل از پایان قراردادش در تابستان، هزینه ای را به دست آورد. فروش احتمالی ماتیچ نیز به یونایتد این توانایی را می دهد تا دوباره بازیکنی در خط میانی به خدمت بگیرد و خط میانی خود را دوباره پر کند.

یونایتد در تابستان از دو هدف اولویت خود غافل شد و موضع خود را حفظ کرده، اگر در دسترس باشد بازیکن یا بازیکنان مناسب را امضا می کنند.

سولسشایر احساس می کند جنوری زمان ایده آل برای انجام کار نیست، او می گوید: "اولویت این است که بازیکنان را مناسب و به دور بعدی برساند. نقل و انتقالات، ما همیشه به نگاه طولانی مدت [به] بازیکنان نگاه می کنیم.

وی گفت: "ممکن است این یکی نباشد، ممکن است یکی باشد، ممکن است در  جنوری دو نفر باشد، اما همیشه پنجره تابستان است که بزرگ است و شما نمی توانید معاملات زیادی را در جنوری انجام دهید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала