پادشاه مالیزیا ملکه زیبأ و جوان روسی خود را طلاق داد

© Photo / Oksana Voevodina Official Instagram Pageاوکسانا ووودودینا "ملکه زیبائی مسکو2015"
اوکسانا ووودودینا ملکه زیبائی مسکو2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پادشاه پیشین مالیزیا بعد از طلاق صدها هزار دالر به ملکه زیبائی2015 مسکو می پردازد.

اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، سلطان کلانتان محمد پنجم پادشاه قبلی مالیزیا به اوکسانا ووودودینا خانم جوان روسی اش که ملکه زیبائی سال 2015 مسکو می باشد،

سلطان کلانتان محمد پنجم- پادشاه سابق مالیزیا  - اسپوتنیک افغانستان
شاه مالیزیا به دام ملکه زیبائی مسکو افتاد

پیشنهاد پول بخاطر تربیه فرزندانش  نمود. منبع این نشریه ادعا می کند که محمد پنجم قصد داشت تصمیم داشت صندوق به مبلغ 250 هزار دالر را ایجاد کند  و هر ماه به فرزند مشترک شان 1.500 دالر بپردازد. علاوه بر این ، سلطان قول داده به همسر سابق خود مبلغ 100 هزار دالر اضافی در مدت 10 ماه بپردازد.برای واجد شرایط بودن پول ، اوکسانا ووودودینا باید توافق نامه ای را امضا می کرد که شرایط زیادی را برای او تعیین می کرد. به ویژه ، این خانم مدل باید کودک را به عنوان یک مسلمان سنی بزرگ کند و او را به مکتب مذهبی مناسب بفرستد و از شبکه های اجتماعی ناپدید شود و عکس های خود را با سلطان که منتشر کرده است حذف کند. علاوه بر این ، تماس با محمد پنجم منع می باشد.

محمد پنجم شاه مالیزیا - اسپوتنیک افغانستان
شاه مالیزیا بخاطر ملکه روسی اش از تاج و تخت امتناع ورزید

نمایندگان سلطان نیز اصرار داشتند كه زن كودك را پنهان كند و به او اطلاع ندهند كه پدرش كیست .به نقل از دیلی میل ، وووودینا این توافق را رد کرده است.طلاق محمد پنجم و وودودینا در 17 جولای صورت گرفت. طبق روزنامه New Straits Times  مالیزیا ، این زوج در 22 جون سال جاری برای طلاق در محکمه سنگاپور ثبت نام کردند و روند ثبت نام در اول جولای به پایان رسید. بعداً گفته شد که خیانت اوکسانا ووودودینا به همسرش دلیل طلاق بوده است. براساس منابع دیگ ، خود ملکه زیبایی به دلیل خیانت های خود سلطانف وی را ترک کرد.

قابل ذکر است که این خانم جوان روسی در ماه می سال 2019 پسری به دنیا آورد و ادعا می کند که پدر وی محمد پنجم هشت، اما از آزمایش DNA امتناع می ورزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала