Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو چرا در بازی دیشب تعویض شد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریتسیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود تیمش به مرحله یک شانزدهم رقابت های لیگ قهرمانان در نشست خبری پس از دیدار با لوکوموتیو حاضر شد و در خصوص بازی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس با گل دقایق پایانی داگلاس کاستا دو بر یک در زمین لوکوموتیو روسیه به برتری رسید و ضمن حفظ صدرنشینی جواز حضور در دور بعدی مسابقات را نیز کسب کرد.

رمزی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رمزی زننده گل شماره 300 یوونتوس در لیگ قهرمانان

در این جدال رونالدو ستاره بیانکونری با وجود این که تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرد، اما موفق به این کار نشد. وی روی گل اول تاثیر مستقیم داشت، اما رمزی در آخرین لحظات توپ را وارد دروازه کرد تا گل به نام او ثبت شود.

رونالدو در مسابقه شب گذشته در دقایق آخر بازی تعویض شد تا این سوال در نشست خبری از سرمربی در اوایل نشست خبری پرسیده شود.

سرمربی یوونتوس در این خصوص گفت: رونالدو کمی از ناحیه زانویش احساس درد داشت، به دلیل این که مصدومیتش بیشتر نشود، مجبور بودم او را تعویض کنم. البته او بخاطر این که گل نزد و خیلی هم ندرخشیده بود، کمی عصبی بود.

ساری در خصوص پیروزی سختی که تیمش در این مسابقه کسب کرد نیز گفت: عملکرد خیلی خوبی نداشتیم، چون به حریف اجازه دادیم صاحب توپ شود و بروی دروازه ما موقعیت ایجاد کند.

مربی بانوی پیر در خصوص عملکرد کاستا و گل پیروزی بخش این بازیکن نیز گفت: کاستا هنوز مصدوم است و به صورت کامل آماده بازی نیست، ولی خیلی خوب است که او در همه جای میدان میتواند بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала