Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بعد از دست ندادن با گریزمن، به او پاس هم نمیدهد + ویدیو

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخبار درونی از بارسلونا حکایت از این دارد که مسی رابطه چندان خوبی با گریزمن ستاره تازه آبی اناری ها ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، گریزمن خرید جدید آبی اناری که تا زمان نیامدنش به این تیم به یک امیدواری بزرگ در این تیم برای هواداران تبدیل شده بود، زیر فشار زیادی قرار دارد.

گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن مثل کوتینیو هیچ پیشرفتی در بارسلونا نداشته است

گریزمن که در اوایل حضورش در بارسا به دلیل مصدومیت مسی با او هم بازی نبود و مدام در رسانه از اشتیاقش برای بازی در کنار مسی یاد کرده بود، آنطور که منابع نزدیک به باشگاه ادعا کرده اند، میانه خوشی با ستاره بی چون و چرای بارسا ندارد.

هر چند این موضوع چندین بار رسانه ای شد و حتی از سوی هر دو بازیکن نیز رده شده است، اما اتفاقی که در بازی اسلاویا رخ داد، یک بار دیگر این گمانه زی را بیشتر کرد.

مسی در دقیقه 36 بازی مقابل اسلاویا با حرکتی سرعتی به سمت دروازه بارسا در موقعیت گلزنی قرار داد و در شرایطی که میتوانست گریزمن را پا به توپ کند تا او گل بزند، اما این کار را نکرد و در نهایت شوتش نیز به تیرک خورد و برگشت داده شد.

با این حال مسی که همیشه به دادن پاس و از خود گذری معروف است، با پاس ندادن به گریزمن یک بار دیگر شایعات کدر بودن رابطه اش با هم تیمی فرانسوی اش را بیشتر کرد.

چند ماه پیش نیز زمانی که گریزمن میخواست روی نیمکت بارسا با مسی دست بدهد، اما لئو به او اعتنایی کرد و همین موضوع باعث شد تا رسانه ها از ایجاد اختلاف میان این دو تیم خبر دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала