Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت کاپیتان جنجالی آرسنال شکست

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا
گرانیت ژاکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرانیت ژاکا از طریق بیانیه‌ای که آرسنال در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده ، تهدیداتی که در روزهای پایانی در برابر انواده‌اش گفته شده بود را فاش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، گرانیت ژاکا کاپیتان تیم فوتبال آرسنال که طی هفته اخیر خبرساز شده بود طی بیاینه‌ای درباره اتفاقات بازی مقابل کریستال پالاس توضیح داد. ژاکا در جریان بازی مقابل کریستال پالاس وقتی از زمین مسابقه خارج می‌شد تا جایش را به بازیکن تعویضی بدهد، بازوبند کاپیتانی را از دستش خارج کرد و پیراهنش را هم در آورد تا در اوج خشم هواداران به رختکن برود.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
معرفی کاپیتان جدید آرسنال+عکس

 در بیانیه‌ای که باشگاه آرسنال صحبت‌های ژاکا را در آن گنجانده آمده است: «پس از مدتی وقت گذاشتن برای تأمل در مورد اتفاقات بعد از ظهر یکشنبه، می‌خواهم به جای یک پاسخ سریع توضیحاتی را برای شما بیان کنم. صحنه هایی که در زمان تعویض من اتفاق افتاد، مرا به شدت تحت تاثیر قرار داده است.» او در بخش دیگری از سخنانش گفت:«من عاشق این باشگاه هستم و همیشه صد در صد توانم را برای تیم می‌گذارم. احساس عدم درک هوادارانم و تکرار اظهار نظرهای توهین آمیز در مسابقات و در رسانه‌های اجتماعی طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، به شدت به من آسیب زده است. مردم در رسانه‌ها به من جملاتی مانند" ما پاهای شما را می‌شکنیم "،" همسرتان را می‌کشیم "و" آرزو می‌کنیم که دختر شما به سرطان مبتلا شود " را گفته‌اند.»

ژاکا در پایان صحبت‌هایش گفت: «این مرا عصبانی کرده و وقتی روز یکشنبه در ورزشگاه احساس کردم که نقطه جوش را رده کرده‌ام. در این شرایط، من به خودم اجازه می‌دهم که همه چیز را به دوش بکشم و به گونه‌ای واکنش نشان دهم که به گروه هوادارانی که از باشگاه، تیم ما و خودم با انرژی مثبت حمایت می‌کنند بیاحترامی کنم. این قصد من نیست و اگر مردم اینطور فکر می‌کنند، واقعا متاسفم. آرزوی من این است که دوباره به مکان احترام متقابل برگردیم، بیاد داشته باشیم که چرا در وهله اول عاشق این بازی شدیم. بیایید با هم مثبت پیش برویم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала