Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار برای بازی‌ برابر رئال به آب و آتش می‌زند

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است دیدار تیم‌های دفوتبال رئال مادرید و پاری‌سن‌جرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تا 18 روز دیگر در بربابئو برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، نیمار ستاره برازیلی پی‌اس‌جی پیش از قرار گرفتن تمیش برابر رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به روزهای اوخ بازخواهد گشت و قرار است در این دیدار حساس در برنابئو حضور داشت باشد.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار هفته جدید به تمرینات گروهی اضافه می شود

این دیدار دردور پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. این درحالی است که نیمار در روز 14 اکتبر در جریان بازی دوستانه تیم ملی برازیل مقابل نیجریه دچار مصدومیت شد و همچنان از میادین ورزشی به دور است. اما روز پنجشنبه پزشکان باشگاه پاری‌سن‌جرمن با پخش اعلامیه گفتند که روند بهبود نیمار بهتر از وضع پیش بینی شده پیش می رود و او از هفته آینده به تمرینات گروهی تیمش بازخواهد گشت. با این حال، او اگر با مصدومیت دیگری روبه‌رو نشود، حتا می‌تواند در بازی برابر لیل ازی بازی‌های لیگ فرانسه (لوشامپیونه) که روز 22 نوامبر(پس از وقفه برگزاری بازی‌های ملی) برگزار می شود، برای پاریسی‌ها به میدان برود.

ستاره برازیلی پیش از این اما، در بازی رفت تیمش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید که در پارک دو پرنس برگزار شد، غایب بود. در ماه ها و سالهای اخیر نیمار با مصدومیتهای متعددی روبرو شده و دراین فصل هم به خاطر مصدومیت شانس حضور درچندین بازی تیمش را از دست داد و تنها در 5 بازی لیگ یک برای پی.اس.جی به میدان رفته و هنوز نتوانتسه در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала