Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر سرمربی بایرن نخواهد شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال که گفته میشد یکی از گزینه های هدایت باواریایی ها به حساب میرود حالا شانسی برای سرمربی گری در این تیم ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، اولی هوینس رییس باشگاه بایرن که چهارشنبه شب در برد 2 بر صفر در برابر اولمپیاکوس روحیه خوبی داشت، روش منحصر به فرد خود را انتخاب کرد. وقتی از او پرسیده شد:"چه کسی سرمربی خواهد شد؟" او خندید و در عوض جواب داد: "سوال خوب". از طرف دیگر ، حسن سالیحمیدجیچ ، مدیر ورزشی، تصمیم به ماندن، صحبت کردن و چیزی نگفتن گرفت درحالیکه خبرنگار ZDF ، بلا رتلی می خواست در مورد آینده بایرن  اطلاعاتی کسب کند و بداند آیا بایرن با آرسن ونگر مذاکره ای کرده یا نه  وی پاسخ داد این خبر امروز تکذیب شد و ونگر در میان گزینه های بایرن نیست
حسن پس از برد 2-0 بایرن درحالیکه حتی پس از چندین سؤال حتی نمی خواست تأیید کند یا آدرسی بدهد که سرمربی بعدی بایرن المانی زبان است یا نه، فقط یک جمله خاص گفت: این که هانس فلیک "تا اطلاع ثانوی" مربی خواهد ماند.
این یک جمله عاقلانه درباره آینده هانس دیتر فلیک است که شاید با موفقیت در بازیهای آینده تبدیل به گزینه نهایی بایرن شود . فلیک بعد از اخراج  نیکو کوواچ، سه روزبود که  به عنوان سرمربی دست یافته و تنها یک و نیم جلسه تمرینی برای آماده سازی تیم برای بازی مقابل المپیاکوس انجام داده بود. او وقت زیادی نداشت  اما فلیک دقیقاً آنچه را که از او انتظار می رفت ، انجام داد. آنچه را که لازم بود .
فلیک پس از بازی  گفت: "کلید موفقیت ما دفاع از جلو بود ،ما ابتکار عمل را حفظ کردیم وهمواره حریف را تحت فشار قرار دادیم و من از تیم کاملا راضی ام ."
 او درباره آینده خود اظهار نظری نکرد ، اما بسیار دقیق از وظیفه خود "برای دو بازی" - یعنی برابر المپیاکوس و مقابل دورتموند شنبه  صحبت کرد.مسابقه ای که برد در آن به معنای چیزهای بیشتری برای اوست بخصوص که دورتموند، در اروپا درخشیده و حریف محکمتری از شکست خورده های یونانی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала