Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس به بیل: کم‌لطفی است در بازی ملی مصدوم شوی و برای رئال بازی نکنی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید در مورد تصمیم‌های هم‌تیمی خود (گرت بیل) صحبت‌های کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از برد شش بر صفر مادریدی‌ها برابر گالاتاسرای، تونی کروس در صحبت‌های در پیوند به دعوت شدن گریل به اردوی تیم ملی ولز، در شرایطی که هنوز مصدوم است، اظهاراتی داشته است.

تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تونی کروس: زیدان مقصر ناکامی‌های رئال نیست

کروس در مصاحبه‌ی با مجله آلمانی ریلتوتال دراین باره گفت:«این کمی لطفی است که از اردوی تیم ملی به تیم باشگاهی برگردی، برای باشگاهت بازی نکنی و دوباره وقتی به روزهای اوج برمی گردی، به اردوی تیم ملی کشورت ملحق شوی. شاید این روزها بیل در اوج نباشد ولی امیدوارم که وقتی از اردوی تیم ملی برمی گردد، شرایط خوبی داشته باشد. مطمئنم که ما به کیفیت و توانایی ها بیل در بازیهای پیش رو نیاز خواهیم داشت.» کروس در باره جدایی هم‌تیمی نیز به صحبت پرداخت و گفت: «نمی‌دانم که چه خواهد شد. در تابستان هم شنیده می شد که او در یک قدمی جدایی از رئال است. بعد از همه این مسائل، طرفین به این نتیجه رسیدند که ورق را برگردانند. البته خیلی ساده و آسان نیست که اینقدر عادی و طبیعی کار را دنبال کنی ولی من حس می کنم که بیل مملو  از انگیزه است. آنچه ناراحت کننده است این است که با مصدومیت از اردوی تیم ملی برگردی.»

بیل آخرین باری که برای مادریدی‌ها به میدان رفت پنج اکتبر و در مصاف برابر گرانادا بود. او در اوایل ماه اکتبر به اردوی تیم ملی ولز یکجا شد و با مصدومیتی که در بازی با کرواسی گریبانگیرش شد به اردوی رئال بازگشت. او از زمان بازگشت به اردوی رئال حتی یک دقیقه هم برای تیم باشگاهی اش به میدان نرفته و اکنون که درآستانه بهبود است مجددا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала