Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها راه نجات والورده، قهرماني در اروپا است

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره برزیلی ریوالدو در مورد وضعیت فعلی بارسلونا صحبت کرد، وی میگوید: والورده اگر بخواهد شغل خود را حفظ کند باید این فصل در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال بارسلونا با تساوی خانگی در برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا به نتایج نه‌چندان خوب خود ادامه داد و حالا شایعات در مورد اخراج سرمربی این تیم و جایگزینی والورده روی زبان‌ها افتاده‌است و از رونالد کومان بازیکن اسبق بلوگرانا و سرمربی تیم ملی هالند و مارچلو گایاردو سرمربی موفق ریورپلاته به عنوان نزدیکترین مربیان به نیمکت آبی‌اناری ها نام برده‌ می‌شود.

ریوالدو بازیکن برازیلی اسبق بارسلونا در خصوص والورده سرمربی این تیم راه نجات شعلش صحبت کرده‌است .

وی اظهار داشت: "در شرایط بد بارسلونا، بلافاصله شایعات درباره تعویض های احتمالی سرمربی ارنستو والورده شروع می شود. نامی که ذکر شد رونالد کومان است و سرمربی هلندی می تواند مطمئناً گزینه عالی برای این باشگاه باشد.

"اما هر تصمیمی در مورد آینده والورده به عملکرد بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بستگی خواهد داشت، همانطور که در لالیگا حداقل باید برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند. اگر والورده نتواند بار دیگر در این رقابت ها قهرمان شود، احتمالاً شاهد مربی جدیدی در این تیم خواهیم بود.. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала