Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه امروز فوتبال باشگاهی اروپا؛ برنده دِر کلاسیکر، بایرن یا دورتموند؟

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز و امشب در کشورهای صاحب سبک پیگیری خواهد شد که دربی حساس و سنتی آلمان مهم ترین دیدار امشب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، هیجان و حساسیت دوباره به فوتبال اروپا امروز برخواهد گشت و وتیم های بزرگ این قاره در برابر حریفان شان تقابل خواهند کرد.

لیگ برتر انگلیس:

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز و امشب پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار امشب تیم های فوتبال لستر سیتی و آرسنال در ورزشگاه واکرز به میزبانی لستر با قضاوت کاواناغ به جدال هم خواهند رفت که به دلیل قرار داشتم لستر سیتی در رده سوم جدول و آمادگی بی نظیر این تیم از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود، در سمت دیگر اونای امری آخرین فرصت خود را روی نیمکت آرسنال تجربه خواهد کرد و در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب از سرمربیگری این تیم به احتمال زیاد اخراج خواهد شد.

در دیگر دیدارها چلسی در استمفورد بریدج در دربی کوچک لندن از کریستال پالاس پذیرایی خواهد کرد، نیکوسل و بورنموث به تقابل هم خواهند رفت، ساوتهمپتون و اورتون با هم جدال خواهند کرد، برنلی به مصاف وست هام یونایتد خواهد رفت و تاتنهام هم پس از پیروزی شیرین و بازیابی روحیه در لیگ قهرمانان اروپا از تیم تازه صعود کرده شفیلد یونایتد پذیرایی خواهد کرد.

لالیگا اسپانیا:

هفته سیزدهم رقایت های دسته برتر فوتبال اسپانیا نیز امشب و بامداد فردا با برگذاری دیدارهای تیم رئال مادرید و بارسلونا در تقابل با حریفان پیگیری خواهد شد.

در دیداری که ساعت 22:00 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد تیم رئال مادرید در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه ایپوروا مونیسیپال به پیکار ایبار خواهد رفت و تیم تحت هدایت زین الدین زیدان قصد ادامه روند خوب در لیگ قهرمانان و پیروزی پر گل در این دیدار لالیگایی دارند.

 در دیگر بازی مهم نیز بارسلونا ساعت 00:30 دقیقه بامداد فردا در نیوکمپ با سلتاویگو دیدار خواهد کرد و والورده در صورت کسب نتیجه غیر از پیروزی بیش از پیش تحت فشار و زیر بار انتقادات خواهد رفت، از سوی دیگر سلتا ویگو در شش بازی از 10 بازی اخیر خود در مقابل بلوگرانا موفق به گلزنی شده است و همواره برای این تیم مشکل ساز شده است.

در دیگر دیدارها دپورتیوو آلاوس با رئال وایادولید و والنسیا با گرانادا بازی خواهند کرد.

سری آ ایتالیا:

در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال سطح اول ایتالیا نیز سه دیدار برگذار خواهد شد که برشا با تورینو، اینتر میلان با هلاس ورونا و در آخرین ومهمترین دیدار امشب فوتبال ایتالیا ناپولی بحران زده در سن پائولو از جنوا پذیرایی خواهد کرد.

بوندس لیگا آلمان:

هفته یازدهم فوتبال باشگاهی آلمان نیز امروز و امشب پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی در دربی کلاسیک این کشور تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در آلیانز آرنا در مونیخ به تقابل هم خواهند رفت.

بایرن مونیخ پس از باخت مفتضحانه و دریافت 5 گل از آینتراخت فرانکفورت در هفته گذشته بوندس لیگا نیکو کواچ سرمربی کروات خود را اخراج کرد و بصورت موقت و فقط برای دو بازی هانس فلیک دستیار وی هدایت باواریایی ها را به عهده دارد، بازی اول را که فلیک موفقانه و با پیروزی و با طعم شیرین صعود به دور بعد لیگ قهرمانان پست سر گذاشت حال باید دید در مهم ترین بازی فصل بوندس لیگا چه عملکردی از خود برجای گذاشت که در صورت پیروزی احتمالا هانس فلیک در سمت خود تا انتهای فصل ابقا خواهد شد، در سویی دیگر بوروسیا دورتموند پس از برد شیرین خانگی با طعم بازگشت به بازی در دیدار وسط هفته در رقابت های لیگ قهرمانان در برابر اینتر میلان از انگیزه و روحیه خوبی برای تقابل با حریف دیرینه برخوردار است.

در دیگر دیدار های هفته یازدهم نیزهرتابرلین با لایپزیگ، شالکه با فورتنا دوسلدورف، پادربورن با آگزبورگ و ماینز با یونیون برلین جدال خواهند کرد.

لوشامپیونه فرانسه:

در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال دسته یک فرانسه پاری سن ژرمن در دیدار خارج از خانه به مصاف حریف خود برست خواهد رفت، در دیگر دیدارها موناکو با دیژون، استراسبورگ با المپیک نیم، لیل با متز و استاد د رمس با آنژه جدال خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала