Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هیچ حرف اضافی در مورد امباپه نزدم، بیل و خامس وقتی تمرین نکنند در ترکیب هم جایی ندارند

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئاال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با ابیار در خصوص موضوعات مختلفی از جمله شایعات حضور امباپه روی نیمکت این تیم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امشب در ادامه هفته 12 لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لئوناردو خطاب به زیدان: دیگر در مورد امباپه صحبت نکن

زیدان در نشست خبری قبل از این دیدار ابتدا با سوال خبرنگاران در خصوص صحبت های اخیر لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی و پاسخ به مربی مادرید روبه روشد.

زیدان در خصوص امباپه گفت: به همه معلوم است که امباپه میخواهد بازیکن رئال شود. من فقط از زبان او نقل قول کردم و هیچ حرف اضافی در مورد امباپه نزدم. هر بازیکن خودش برای آینده اش تصمیم خواهد گرفت

سرمربی کهکشانی که تیمش پیروزی پرگلی در لیگ قهرمانان مقابل گالاتاساری کسب کرده و در امادگی خوبی به سر میبرد در خصوص مسابقه امشب تیمش مقابل ایبار نیز گفت: هر بازی در لالیگا سخت است و بازی امشب ما هم در زمین تیم ایبار به هیچ عنوان آسان نیست. به این تیم احترام داریم و آنان را دسته کم نگیریم. برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

زیدان همچنان در مورد خامس و بیل دو بازیکن مصدوم تیمش که برای رئال به میدان نرفته اند ولی به تیم های ملی شان دعوت شده اند نیز گفت: بیل و خامس دیروز هم با ما تمرین نکردند. بنابراین بازیکنی که با تیم تمرین نکند، جایی در ترکیب هم نخواهد داشت. آنها به تیم های ملی دعوت شدند، ولی بنظرم شرایط بازی در رئال را ندارند. آنها پس از پایان رقابت های ملی برمیگردند و باز در این مورد تصمیم خوهیم گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала