Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی ریور پلاته شایعات بارسلونا را رد کرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو گایاردو شایعات حضور خود به عنوان سرمربی بارسلونا را رد کرد و گفت که تمرکزش روی ریورپلاته است.

به گزارش اسپوتنیک، گایاردو روز جمعه به گلوبو اسپورت گفت: "هیچ گفتگویی صورت نگرفقته است، به خصوص با دانستن اینکه ما در یک مرحله بسیار مهم برای باشگاه خود هستیم و بازی های تعیین کننده ای را انجام می دهیم. مطمئناً هیچ چیزی وجود ندارد که تمرکز من را از اهداف پیش رو خارج کند."

وی افزود: "من نمی توانم شایعات را تکرار کنم." "هیچ کس نیامد که جلسه یا تحلیل آنچه را باید در آینده انجام دهد را پیشنهاد دهد. این زمان اش نیست."

در حالی که گایاردو روی کار تمرکز دارد، مدیر ورزشی ریور، انزو فرانچسکولی اعتراف کرد که او باید برای احتمال استخدام مربی اش توسط بارسلونا آماده باشد.

او به TYC Sports گفت: "ما باید برای هر تصمیمی آماده میشویم." این اتفاق چند سال پیش رخ داد كه رامون دیاز به ما گفت كه او میخواهد تیم را ترك كند، اما من درباره این خیلی فکر نمی كنم.

"شما [رسانه ها] باعث می شوید وقتی با شما صحبت می کنم در مورد این موضوع فکر کنم. من به این فکر نمی کنم که طی دو ماه اتفاق بیفتد زیرا این حتی تصمیم من نیست."

با عدم پیروزی بارسلونا در دو دیدار گذشته، فشار به سرعت روی والورده زیاد شده است، اما خود وی معتقد است که موقعیت وی امن است.

وی روز جمعه به خبرنگاران گفت: "من نگران آینده ام نیستم." "روز دیگر [با بارتومئو] عذای شب خوردم احساس می کنم مورد حمایت و احترام هستم.

"چه شما [انتقاد را بفهمید یا نه] ، اینطور است. من حرف زیادی برای گفتن ندارم. اگر ما [مقابل اسلاویا] یک گل می زدیم، همه آرام تر می شدند. اینطور است. به پذیرفتن چیزهایی که می آیند

"یک هفته پیش، ما در روی روند برد بودیم ، هفت برد پشت سر هم داشتیم. اکنون، خواهیم دید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала