Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتایج دیدارهای شب گذشته فوتبال اروپا؛ بارسلونا صدر جدول را از دست داد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته فوتبال باشگاهی اروپا به کار خود در هفته های جدید آغاز کرد و تیم هایی که در رقابت های اروپایی حضورنداشتند به پیکار حریفان رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بازی هایی در پنج لیگ معتبر اروپایی برگذار شد که از دست رفتن صدر جول لالیگا برای بارسلونا  مهمترین اتفاق شب گذشته به حساب می رود.

لیگ برتر انگلیس:

تیم فوتبال نوریچ شب گذشته در اولین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد بود که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

گل های واتفورد در این بازی را جرارد دلوفئو در دقیقه 2 و گری در دقیقه 52به ثمر رساندند. نوریچ با این باخت با همان 7 امتیاز در قعر جدول ماند. واتفورد نیز با این برد 8 امتیازی شد و به رده هجدهم رسید.

لالیگا اسپانیا:

تیم فوتبال رئال سوسیداد نیز شب گذشته در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف لگانس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سوسیداد با این تساوی 23 امتیازی شد و موقتا صدر جدول را از بارسلونا گرفت. البته آبی اناری ها 2 بازی کمتر انجام دادند و با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

سری آ ایتالیا:

در آغاز هفته دوازدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، تیم فوتبال ساسولو در خانه خود با نتیجه 3 بر یک از سد بولونیا گذشت.

 برای میزبان، کاپوتو در دقایق 38 و 75 و  بوگا در دقیقه 68  گلزنی کردند و تنها گل بولونیا به وسیله اورسولینی در دقیقه 71 زده شد. ساسولو با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

بوندس لیگا آلمان:

در آغاز هفته یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان، تیم فوتبال کلن در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مقابل هوفنهایم شکست خورد.

 کوردوبا در دقیقه 34 میزبان را پیش انداخت، اما آدامیان بلافاصله پس از ورود به زمین در دقیقه 48 گل تساوی هوفنهایم را به ثمر رساند و لوکادیا با گل کردن پنالتی در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برتری تیم مهمان را رقم زد.

کلن با این شکست هفت امتیازی و در رده هفدهم ماند، اما هوفنهایم 20  امتیازی به رده دوم جدول صعود کرد.

لوشامپیونه فرانسه:

اولین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه (لوشامپیونه) با تساوی یک بر یک تیم فوتبال نیس مقابل مهمانش، بوردو به پایان رسید.

ملو در دقیقه 27 نیس را پیش انداخت، اما بوردو توسط بریان در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافت و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала