Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ هیچ هواپیمایی حق پرواز روی خانه مسی را ندارد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانه مسکونی لیونل مسی که در نزدیکی میدان هوایی بارسلون واقعیت دارد، باعث شده تا هیچ هواپیمایی حق پرواز و یا فرود در آسمان خانه وی را نداشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، هر چند در گذشته هم این خبر به نشر رسیده است، اما رئیس میدان هوایی ووئلینگ اسپانیا میگوید، پرواز هر هواپیمای بر آسمان خانه لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا ممنوع است.

Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کنایه مسی به رونالدو؛ هرگز به ترک بهترین باشگاه جهان فکر نکرده‌ام

مسی در حومه شهر بارسلون و در منطقه گایا زندگی میکند. در واقع فاصله خانه او با مرکز شهر 25 کیلومتر فاصله دارد. ولی مشکل اصلی این جاست که خانه مسی در نزدیکی باند این میدان هوایی قرار دارد.

طوری که خاویر سانچز رئیس شرکت هواپیمایی ووئلینگ اسپانیا میگوید، هر هواپیمایی که میخواهد از میدان هوایی ال‌پرت بلند شود یا فرود بی آید، باید بخاطر عبور نکردن از این منطقه مسیر خود را عوض کند.

البته بخاطر این موضوع واکنش های فراوانی نیز در اسپانیا به وجود آمده است، اما برخی این اتفاق را بخاطر بهم ریختن استراحت مسی قلمداد میکنند.

گزارش هایی دیگری نیز وجود دارد که خانه مسی در منطقه ای واقع شده که مربوط به سازمان حفاظت از محیط زیست اسپانیا است که در آن منطقه، گیاهان و جانورانی زندگی میکنند که پرواز هواپیما میتواند برای آنان خطرساز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала