Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه سرمربی توپ‌چی‌های لندن می‌شود

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس انریکه
لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال در تلاش است تا لوییس انریکه را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و جانشین اونای امری کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی تلگراف، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لسترسیتی برای پس گرفتن رده دوم جدول رده‌بندی به دیدار آرسنال رفت و با 2 گل برابر این تیم به برتری رسید.

اونای امری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امری فقط دو بازی فرصت دارد

به نظر می‌رسد که این شکست پایانی برای حضور ناموفق اونای امری در توپ‌چی‌های لندن شود. آرسنال در 10 دیدار اخیر خود در لیگ برتر به تنها 2  برد دست یافته است و صبر هواداران این تیم لبریز شده و اکنون همه منتظر تغییر و تحول در این تیم لندنی هستند. رائول سانلهی، مدیر سابق نقل و انتقالاتی بارسلونا که در آرسنال فعالیت می‌کند بعد از این شکست تماس‌های اولیه خود را با لوییس انریکه برقرار کرد و در صدد جلب رضایت این سرمربی برای حضور در لندن و بر عهده گرفتن هدایت آرسنال است. انریکه بعد از حضوری کوتاه مدت در تیم ملی فوتبال اسپانیا و تراژدی مرگ دخترش، تاکنون اظهارنظری درباره فوتبال نکرده است. انریکه پس از یک سال استراحت در سال 2018 هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا را برعهده گرفت اما پس از 11 ماه حضور روی نیمکت این تیم بنابه دلایل شخصی که بعداً بیماری فرزندش عنوان شد، از سمت سرمربیگری لاروخا کنار کشید.

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا اصلاً سرمربی پیشین بارسلونا شرایط روحی و روانی مناسبی برای بازگشت به عرصه سرمربیگری را دارد یا خیر!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала