Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 تغییر رئال برای برتری در ایپوروا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو سفر آخر رئال مادرید به ورزشگاه ایپوروا نمی توانست متفاوت تر باشد. لوس بلانکوس روز شنبه تقریباً یک سال پس از باخت 3-0 در همان ورزشگاه مقابل ایبار، در فصل جاری 4-0 این تیم را به زانو درآورد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالیکه در فصل قبل شکست تلخ 3-0 ر خانه ایبار تجربه کرده بود، یک شب قبل به دنبال انتقام بود که با درخشش بنزما به این امر مهم دست یافت.

اما برای رئالی های که در حالی بهتر شدن هستند، چه چیزی تغییر کرده است؟

رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 4 ايبار 0 ؛ تيم زيدان ترسناك می‌شود

1. شش تغییر در دو بازی از ابتدا

فقط پنج بازیکن هر دو بازی را از ابتدا حضور داشتند: تیبو کورتوا، سرخیو راموس، رافائل واران، لوکا مودریچ و کریم بنزما اما شش بازیکن دیگر عبارتند از: فرلاند مندی به جای مارسلو، فدی والورده بجای تونی کروس، کاسمیرو، لوکاس وازکز به جای گرت بیل و ادن هازارد برای مارکو آسنسیو به میدان رفتند.

2. شروع سریع

فصل گذشته رئال مادرید در دقیقه 16 با نتیجه 1-0 مغلوب شد و در همان مسابقه این بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید ولی بنزما گلزنی را آغاز کرد که به سرعت از کنار دیوار گذشت.

3. زمان روز

رئال مادرید هرگز به مصافی که در فصل گذشته در ساعت 13:00 CET آغاز شده بود نپرداخت اما این یک داستان متفاوت برای شروع 18:30 امسال بود.

4- عامل کورتوا و دفاع محکم

روز شنبه ایبار فقط یک شوت روی دروازه داشت، هفت گل کمتر از آنها در پیروزی 3-0. کورتوا سرانجام در پیراهن رئال مادرید بهترین شکل خود را پیدا می کند.

5. مالکیت بیشتر و بدون گل

تیم سانتیاگو سولاری در فصل گذشته باوجود داشتن مالکیت بیشتری (61 درصد) نسبت به آنچه در این فصل 4-0 (58.6 درصد) داشت، در انپووا خالی بود.

6. مهاجمین زهرآگین

رئال مادرید فصل گذشته فقط سه شوت را روی گل مقابل ایبار به ثمر رساند، اما این بار آنها از 5 شوت روی هدف چهار گل به ثمر رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала