Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 3 منچسترسیتی 1؛ ادامه یکه تازی سرخ ها در لیگ

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول حساس ترین بازی هفته را با برد شیرین برابر حریف قدرتمندش سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال لیورپول و منچسترسیتی امشب در ورزشگاه آنفیلد در چارچوب بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال جزیره با هم روبرو شدند که سرانجام این دیدار با نتیجه 3-1 به فرجام رسید.

در این بازی که دو تیم توانایی همدیگر را می دانستند، کلوپ برتری تیمش را ثابت کرد و در همان نیمه اول خیال خود را راحت ساخت جایی که فابینهو در دقیقه 6 با یک شوت تماشایی و سپس محمدصلاح در دقیقه 13 روی پاس زیبا و به موقع روبرتسون برای لیورپولی ها گلزنی کردند تا نیمه اول با برتری این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم اما بار دیگر بازیکنان میزبان هجومی کارشان را آغاز کردند که طی ان سادیومانه در دقیقه51 موفق شد دروازه سیتی را باز کند.

در ادامه بازیکنان سیتی نبض بازی را در دست گرفتند ولی هر چه زدند به در بسته خورد تا اینکه برناردو سیلوا در دقیقه 78 دروازه آلیسون را با ضربه دیدنی باز کرد و امید را در رختکن تیمش زنده کرد اما تاپایان توپی از دروازه ها عبور نکرد و سرانجام لیورپول به برتری شیرین و مهم در خانه دست یافت.

اکنون آنفیلدی ها با این برتری 34 امتیازی شده و با خیال راحت بر صدر جدول تکیه زده اند اما من سیتی با 9 امتیاز اختلاف و با 25 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала