Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: مسی ناجی بارسلونا است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید به همان تیمی که می‌خواستیم تبدیل شدیم. با مسی همه چیز امکان پذیر است.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از برتربی 4 بر یک شاگردانش در هفته سیزدهم لالیگا به تمجید از فوق ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی به رکورد رونالدو رسید

والورده در این مورد گفت: «وابسته نبودن به مسی غیرممکن است. لئو باعث درخشش همه چیز می‌شود. ما در این دیدار بازی روانی از خود ارائه کردیم و چهار گل به ثمر رساندیم که این مزیتی برای ما بود و حریف هم ترسیده بود. وقتی به پیروزی می‌رسیم، همه با هم به پیروزی می‌رسیم. بازیکنان زیادی کنار مسی بازی می‌کنند و هر کس کار خودش را انجام می‌دهد.» سرمربی آبی‌اناری‌ها که تیم تحت‌هدایتش اکنون به تعطیلات لیگ می‌رود و پس از بازی‌های ملی در تاریخ 23 نوامبر باید به مصاف لگانس برود، در این خصوص گفت: «ما از فرصت به وجود آمده برای استراحت کردن استفاده خوادهیم کرد. برخی بازیکنان به تیم‌های ملی خود ملحق خواهند شد و برخی دیگر در کنار ما خواهند ماند اما پس از تعطیلات لیگ با قدرت بازخواهیم گشت.»

لیونل مسی با با هت‌ریکی که در این بازی کرد با تعداد هت‌تریک‌‌های کریستیانو رونالدو برابر شد. فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس تاکنون 34 هت‌تریک در سطح اول لیگ‌های اروپایی انجام داده است و مسی هم 34 هت‌تریک در بارسلونا انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала