Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه مدیر می‌شود، ژاوی سرمربی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع سابقه‌دار بارسلونا به این باور است برای اینکه مدیر این باشگاه شود، حمایت هواداران و اسطوره‌های آبی‌اناری‌ها با خود دارد.

به گزارش اسپونتیک و به نقل از آ.اس، جرارد پیکه، مدافع نام‌دار بارسلونا می‌گوید که او پس از آویختن کفش‌هایش در نظر دارد به پست‌های مدیریتی روی بیاورد. هر چند که به نظر می‌رسد که هنوز چند سالی تا این اتفاق مانده است. پیکه هم اکنون مدیر برگزاری مسابقات جام دیویس در رشته تنیس در مادرید شده و ایده‌های  تجاری دیگری مثل تاسیس تورنمنت‌های مختلف فوتبال در آسیا و آمریکا دارد تا بتواند درآمدزایی کند.

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیکه: با این وضعیت قهرمان نمیشویم ؛ والورده: هواداران حق دارند اعتراض کنند

پیکه احساس می‌که درست ترین ساختار برای مدیریت بارسلونا به کارگیری اسطوره هاست. او در حال حاضر یک باشگاه فوتبال در آندورا خریده و سعی می کند که با راه و چاه باشگاه داری آشنا شود تا بتواند که در آینده ای نزدیک سکان مدیریت تیم کاتالان را به عهده بگیرد. به این ترتیب اگر او بخواهد مدیر بارسلونا شود، حامیان خوبی دارد. زوبیزارتا مدیر ورزشی اسبق باشگاه پاری‌سن‌جرمن و دروازه بان اسطوره‌ای بارسلونا یکی از افرادی است که از او حمایت خواهد کرد. گفته می شود که اگر پیکه مدیر بارسلونا شود، زوبیزارتا مدیر ورزشی خواهد ش و ژاوی گزینه او برای هدایت تیم است. از سویی اینیستا و دیگر اسطوره های بارسلونا نیز می توانند در پست های مدیریتی مشغول به کار شوند.

پیش از این مارکا درادعای عجیبی مطرح کرده و گفته پیکه می‌خواهد زوبی‌زارتا را به عنوان مدیر ورزشی منصوب کند. همچنین او دوست دارد پپ را به بارسلونا برگرداند اما اگر این اتفاق رخ نداد اینیستا روی نیمکت خواهد نشست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала