Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی در آستانه اخراج از السد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی السد بعد از شکست عجیب برابر تیم قطر در آستانه اخراج قرار گرفته است.

به گزارش سپوتنیک و به نقل از الرای، شب گذشته تیم فوتبال السد برابر تیم قطر اس‌سی در چارچوب هفته دهم لیگ ستارگان قطر با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. این تیم با هدایت ژاوی فصل را بسیار خوب آغاز کرد و پیروزی‌های بزرگ و روحیه بخشی را هم به دست آورد اما به یک‌باره بعد از شکست برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط برای تیم ژاوی سخت شد. تیم تحت هدایت این سرمربی اسپانیایی در سه بازی پیاپی در لیگ ستارگان قطر تن به شکست داده و همین باعث شده تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی زیاد شود.

ژاوی هرناندز بازیکن سابق اسپنیا  Футбол. ЧМ-2010. Матч Испания - Гондурас - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ژاوی سرمربی کاتالان ها خواهد شد

با این حال، سرمربی اسپانیایی السد به دنبال ادامه شکست‌های تیمش در لیگ ستارگان قطر اعلام کرد ترسی از اخراج ندارد. او در این مورد گفت: « وقفه لیگ ستارگان قطر می‌تواند باعث آمادگی بهتر ما شود و بازیکنان نیز کمی استراحت خواهند کرد. مشکل اصلی تیم فنی نیست و بازیکنان خسته هستند. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم اما امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش پس از بازگشت در شرایط خوبی باشند. ترسی هم از اخراج ندارم اما مطمئن هستم شرایط تیم السد بهتر خواهد شد.»

از سوی دیگر، حسن مطر، بازیکن پیشین السد با انتقاد از عملکرد ژاوی گفت: «او خیلی اشتباه می‌کند و به درد السد نمی‌خورد. نمی‌توانم بازی‌های السد را نگاه کنم زیرا تفاوت‌های زیادی با تیمی که می‌شناختیم، دارد. مدیران باشگاه السد باید خیلی سریع به این مسئله ورود کنند و راه‌حلی بیابند. اشتباهات در سه یا چهار بازی تکرار می‌شوند و نتایج به دست آمده فاجعه‌بار هستند. السد با هدایت ژاوی شخصیت خود را از دست داده است.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала