واکنش مسکو به سخنان اندرابی درباره داعش

© Sputnik / Natalia Seliverstova واکنش مسکو به سخنان اندرابی درباره داعش
 واکنش مسکو به سخنان اندرابی درباره داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نابودی کامل داعش در افغانستان از حقیقت به دور است.
اندرابی: رهبری گروه داعش در افغانستان از بین رفته است - اسپوتنیک افغانستان
اندرابی: رهبری گروه داعش در افغانستان از بین رفته است

به گزارش اسپوتنیک، انتون موروزوف عضو کمیته امور خارجه مجلس دومای روسیه درباره سخنان امروز مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله افغانستان گفت: من بسیار دور میدانم که مقام های افغانستان به طور کامل گروه تروریستی داعش را در افغانستان از بین برده باشد. روسیه امیدوار است که سخنان وزیر داخله افغانستان درباره گروه داعش حقیقت داشته باشد.

وی گفت:- "اوضاع در افغانستان بسیار ناپایدار است. من فکر می کنم که حتی اگر آنها اعتقاد داشته باشند که برخی از گروه های شبه نظامی را در آنجا نابود کرده اند، به سختی می توان گفت، که آنها موفق شده اند داعش را به طور کامل از بین ببرند، زیرا مقام های محلی در افغانستان  در مبارزه با سازمان های تروریستی بسیار ضعیف هستند".

در همین حال، این نماینده مجلس دومای روسیه خاطر نشان کرد، که روسیه دوست دارد که گروه های تروریستی در سرزمین افغانستان به زودی از بین بروند، زیرا اعضای این گروه ها می توانند از طریق تاجیکستان وارد قلمرو فدراسیون روسیه شوند.

این نماینده مجلس روسیه گفت:- "امیدواریم که سخنان وزیر امور داخله افغانستان حقیقت داشته باشد".

یادآوری می کنیم، که مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله افغانستان، که برای معرفی فرمانده جدید پولیس ننگرهار به این ولایت سفر کرده بود در نشست مطبوعاتی گفته بود، که گروه تروریستی داعش در افغانستان بخصوص در ننگرهار از بین رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала