Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم پپ؛ دو پنالتي ما را نگرفتيد + عكس

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گواردیولا در جریان بازی با لیورپول به دلیل نگرفته شدن دو پنالتی به نفع این تیم بالای داوری معترض شد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در جریان دیدار جنجالی تیمش با لیورپول به خاطر اعلام نشدن نقطه پنالتی در دو موقعیت از سوی داور وسط زمین شدیدا روی داوری معترض شد و طعنه زد که باید از مقامات بالا در مورد اشتباهات داوری پرسیده شود.

او پس از بازی در کنفرانس خبری نیز ضمن تمجید از لیورپول به عنوان بهترین تیم حال حاضر جهان گفت: "من به عملکرد تیمم در دشوارترین ورزشگاه جهان افتخار می کنم و می خواهم در ادامه فصل بازیکنانم با همین ذهنیت در دیگر بازی ها حاضر شوند.

او در مورد داوری بازی اظهار داشت: در این باره باید از مایک رایلی و دیگر روسا در اتحادیه فوتبال سوال شود. من بعد از بازی تنها به داور گفتم از تو ممنونم و قصد نداشتم به وی طعنه بزنم. در مورد داوری از من سوال نکنید و از داور میدان بپرسید. از بازیکنانم خواستم در شبکه های اجتماعی در مورد بازی اظهارنظر نکنند.

پپ در ادامه اما اضافه نمود: فردا برای جلسه مربیان به مقر یوفا می رویم که البته در مورد این موارد نیز بحث خواهیم کرد. ما در 10 سال گذشته کاری را شروع کرده ایم اما هیچ سازمانی به ما کمک نمی کند. این بازی بخشی از زندگی است. بعضی اوقات اتفاقات به سود ما و گاهی علیه ما رخ می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала