Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا، عامل کلیدی در بازگشت پوگبا به یووه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا مدیر برنامه پُل پوگبا قصد دارد این بازیکن را به استادیوم آلیانز تورین برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش می‌دهد که مینو رایولا به دنبال این است تا شرایط بازگشت پل پوگبا به یوونتوس را فراهم کند و انتظار می‌رود این انتقال در سال 2020 (پنجره زمستانی یا فصل نقل‌وانتقالات تابستانی) عملی شود. این نشریه در حالی این ادعا را مطرح کرده که باشگاه رئال مادرید هم نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.

پل پوگبا که بین سال‌های 2012 تا 2016 برای باموی پیر بازی می‌کرد و با این تیم چهار قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرد، در سال 2016 با انتقالی 110 میلیون یورویی که رکورد جهانی در آن زمان محسوب می‌شد به منچستریونایتد بازگشت. پیش از این گفته شده بود که مدیران باشگاه یوونتوس در حال برنامه‌ریزی برای معاوضه امره جان و ماریو مانژوکیچ با پل پوگبا هستند.

نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا هم اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد در ماه جنوری پیشنهادی 150 میلیون یورویی به باشگاه منچستریونایتد به منظور به خدمت گرفتن پل پوگبا ارائه کند، این در حالی است که به نظر می‌رسد این هافبک فرانسوی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد.

باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قراداد هافبک 26 ساله خود است اما مدیر برنامه‌های پوگبا شرط تمدید قرارداد این بازیکن را افزایش دستمزد وی به 600 هزار پوند در هفته عنوان کرده است که به نظر می‌رسد این ترفندی برای مجاب کردن مدیران باشگاه منچستریونایتد به فروش پوگبا باشد.

پوگبا در این تابستان اخیر هم به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس قرار داشت اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی او گذاشت، حفظ کند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ تابستان اخیر در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اعلام کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد سخن گفت. پوگبا که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا مصدوم است، این فصل در 6 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم‌‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала