Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب! زلاتان به منچستریونایتد بر می‌گردد

© AP Photo / Francois Moriزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند مهاجم پیشین خود را به اولدترافورد بازگرداندند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد برای تقویت خط حمله خود و در اقدامی شوکه کننده برای بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این تیم اقدام کند. بر اساس این گزارش، مدیران این باشگاه انگلیسی قصد دارند همکاری مجددی با این مهاجم سویدنی داشته باشند و به همین دلیل قرار است در ماه جنوری سراغ جذب ایبرا خواهند رفت. زلاتان 38 ساله که قراردادش با باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در پایان ماه دسامبر به پایان می‌رسد، اخیراً بحث بازگشتش به میلان هم مطرح شد، باشگاهی که بین سال‌های 2010 تا 2012 برای آن بازی می‌کرد.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زلاتان و صد یک ماهی بزرگ + عکس

شیاطین سرخ بدترین آغاز خود در رقابت‌های لیگ برتر را داشته و با پیروزی شب گذشته برابر برایتون توانست شرایط خود را کمی بهبود بخشیده و تا رده هفتم جدول رده بندی بالا بیاید. با این حال مشکل این تیم در خط حمله هنوز حل نشده است. آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی الکسیس سانچز و روملو لوکاکو را به اینتر واگذار کردند اما پس از جدایی این دو مهاجم هیچ بازیکنی را برای پر کردن جای آنها به فهرست تیم خود اضافه نکردند. این موضوع و عملکرد ضعیف تیم باعث شد که مدیران اولدترافورد تصمیم بگیرند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مهاجمانی را به ترکیب تیم اوله گونار سولشر اضافه کنند.

زلاتان ابراهیموویچ که بین سال‌های 2016 تا 2018 به مدت 18 ماه در منچستریونایتد عضویت داشت، در فصل اول حضورش در این تیم در 46 بازی 28 گل به ثمر رساند، اما فصل دوم حضورش تحت‌الشعاع مصدومیت شدیدش قرار گرفت، برای همین تنها در 7 بازی یک گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала