Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند سرمربی سابق رئال از رفتار دی‌شب رونالدو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی از رفتار رونالدو بعد از تعویض در دیدار شب گذشته برابر میلان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، فابیوکاپلو، سرمربی بازنشسته ایتالیایی با انتقاد شدید از رفتار مهاجم یوونتوس بعد از تعویش در دیدار برابر میلان می‌گوید که رونالدو با این عملکردش چهره خوبی از خود بر جای نگذاشت.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ساری به رونالدو: عزیزم عصبانی نشو!

این سرمربی ایتالیایی در این خصوص به توضحیات پرداخت و گفت: «رونالدو به جای این که در نیکمت ذخیره‌ها بنشیند به سمت رختکن رفت و در حالی که ناراحت بود چند کلمه با ساری صحبت کرد. باید در چنین لحظاتی مانند یک قهرمان رفتار کرد. واقعیت دارد که رونالدو سه سال است بازیکنی را دریبل نکرده است. زمانی که این کار را انجام می‌داد به یاد دارم و اکنون این کار را دیبالا و داگلاس کاستا انجام می‌دهند.» کاپلو در مورد اینکه اگر جای ساری بود چه واکنشی در این شرایط نشان می‌داد اظهار داشت: «با او صحبت می‌کردم و برایش می‌گفتم که به هم‌تیمی‌هایت احترام بگذار. تعویض شدن در جریان بازی یک امر معمول است و سرمربی هر چه صلاح دید را انجام می‌دهد. نیاز نیست واکنش نشان داده شود.»

تعویض کریستیانو رونالدو در دقیقه 55 دیدار یوونتوس و میلان  که با عصبانیت مهاجم پرتگالی همراه شد هنوز در ایتالیا مورد بحث است. فابیو کاپلو در پایان صحبت‌هایش به ستایش از تصمیم مائوریتسیو ساری پرداخت و گفت: «رونالدو در شرایط خوبی قرار ندارد و تعویضش کاملا درست بود. بعد از این تغییر، یوونتوس توانست پیروز شود.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала