Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت دو ساله برای رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکنش شب گذشته کریس رونالدو ممکن است برای این بازیکن گران تمام شود و این بازیکن را دو سال از بازی در سری آ محروم کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو این فصل و مخصوصا در فوتبال باشگاهی اصلا عملکرد قابل قبولی حداقل در مقایسه با سال های گذشته خود نداشته است، شب گذشته نیز ستاره پرتگالی توسط مائوریتسیو ساری تعویض شده و در ادمه وی واکنش تندی به تصمیم سرمربی تیمش نشان داد.

رونالدو مستقیما بعد از اینکه در دقیقه 55 جای خود را به پائولو دیبالا داد، به رختکن رفت و به نظر می رسد استادیوم را نیز ترک کرده است. آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و تیم های رئال مادرید، میلان، اینتر و آاس رُم در گفت و گو با برنامه تیکی تاکا خاطره ای از دوران حضور خود در ترکیب رم نقل کرد که در دیدار مقابل لاتزیو، بعد از تعویض شدن ابتدا از شدت عصبانیت استادیوم را ترک کرده، اما در ادامه به دلیل جلوگیری از محرومیت به استادیوم المپیکو بازگشته است. در واقع قوانین موید آن است که بازیکنان به دلیل احتمال انجام دوپینگ حق ندارند پیش از اجازه افسران تست دوپینگ از استادیوم خارج شوند و رونالدو مرتکب چنین کاری است.

 آنتونیو کاسانو گفت: رونالدو قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد و شما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا یک کمیته کنترل ضد دوپینگ در استادیوم حاضر است و این کار تخلف محسوب می شود. من نیز در دیدار مقابل لاتزیو مجبور شدم سریعا به ورزشگاه برگردم تا از محرومیت دو ساله خود جلوگیری کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала