Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش شانسی گواردیولا؛ محرومیتی در کار نیست

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به دلیل اعتراض در دیدار شب گذشته در برابر لیورپول، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با جریمه و یا محرومیتی روبرو نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچستر سیتی در باخت شب گذشته در مقابل لیورپول از چندین تصمیم داور بازی، مایکل الیور، راضی نبود؛ از جمله دو بار برخورد توپ به دست ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول، در محوطه جریمه که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در این مسابقه پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بارها به داور و سط و داور چهارم اعتراض کرد، همچنین در پایان بازی هم گواردیولا به شکلی طعنه آمیز و اغراق آلود با مایکل الیور و کمک هایش دست داد و  از آنها تشکر کرد؛ هر چند خودش بعدا طعنه آمیز بودنش حرکتش را انکار کرد.

با وجود همه این اتفاقات، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد ندارد اقدامی علیه گواردیولا انجام بدهد و او را برای ادای توضیحات یا جریمه احتمالی فرا بخواند.

این در حالی است که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، در سال 2014 بعد از شکست مقابل ساندرلند، به دلیل تشویق طعنه آمیز داوران، 10 هزار پوند جریمه شد.

با شکست شب گذشته، فاصله سیتی با لیورپول به 9 امتیاز افزایش پیدا کرد و کار آنها برای کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دشوارتر شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала