Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دن جیمز: هنوز به دنبال سازگاری با شرایط در منچستر هستم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنیل جیمز بال هجومی جوان منچستر یونایتد اذعان می کند که برای ستاره شدن به منچستر یونایتد آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته در دیداری خانگی در هفته دوازدهم لیگ برتر در مقابل برایتون به برتری سه بر یک رسید. نکته قابل توجه در این دیدار سبک هجومی خوب یونایتد در این دیدار بود و این تیم با استفاده از مثلث هجومی سریع خود (دنیل جیمز، آنتونی مارسیال، مارکوس راشفورد) بر علاوه زدن سه گل موقعیت های زیادی در این مسابقه ایجاد کردند.

دنیل جیمز که در دیدار شب گذشته با استفاده از سرعت بی نظیر خود موقعیت های فراوانی برای تیم‌اش ایجاد کرد میگوید: "ورود همیشه سخت است و این با بازی در مسابقات چمپیونشیپ (دسته پایینتر فوتبال در انگلستان) متفاوت است." "من سعی کردم خودم را کمی آرام کنم و فکر کنم" من به دلیل ستاره شدن اینجا هستم ،در آغاز فصل، شاید فکر نمی کردم که به این اندازه بازی کنم. هر بازی ای که در ترکیب قرار می‌گیرم واقعاً از آن لذت بردم.

جیمز با ماركوس راشفورد و آنتونی مارسیال یك خط حمله ایجاد كرده است كه نشان می دهد فوتبال سریع و ضدحمله ای که سولسشایر می خواهد در یونایتد ارائه دهد.

وی اضافه کرد: "ما واقعاً از فوتبال لذت می بریم. شاید چند هفته طول بکشد تا قالب بگیرد اما همه ما این ارتباط را با هم داشته ایم و مهم است، از زمان بازگشت آنتونی، ما این نقطه کانونی را داریم. او یک بازیکن پیوند دهنده عالی است. او می تواند کوتاه بیاید یا عقب برود. این برای من و ماركوس از زمان بازگشت او به تیم برای رسیدن به این ارتباط مهم بوده است. از زمان بازگشت ، او موفق به گل شد و پاس گل داد و برای ما بسیار عالی بود.

جیمز در پاسخ به این سوال که چه کسی بین او و راشفورد سریع تر است ، پاسخ داد: "مارکوس به من می گوید تو سریع‌تری اما فکر می کنم ما مسابقه سرعت خوبی خواهیم داشت!"

جیمز گفت: "من به آن عادت كرده ام." 'فصل گذشته در مسابقات قهرمانی من تعداد بازی های زیادی داشتم. اگر یک مدافع به شما برخورد کند و شما در پایین بمانید، ممکن است فکر کند که از شما بهتر شده است بنابراین بلند شدن و ادامه کار مهم است.

این بخشی از بازی است. اگر من بتوانم به جلو برگردم و ضربات آزاد بزنم، خوب است. مهم است که به عقب برگردید، بازی کنید و از آن لذت ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала