Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وراتی: امباپه مثل مسی است

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی باشگاه پاری‌سن‌جرمن به تمجید از کیلیان ام‌باپه پرداخت و او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «کالچو مرکاتو»، مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی کیلیان امباپه همی‌تیمی‌اش را با لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا مقایسه کرده است. ام‌باپه از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در باشگاه پاری سن‌جرمن بازی می‌کند. وراتی، در این مورد گفت: «ام‌باپه به شکل عجیب و بسیار سریعی در حال پیشرفت و بهتر شدن است. او مثل مسی است و بازیکنی مانند او وجود ندارد»

مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستایش توخل از مارکو وراتی

این هافبک ایتالیایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد نیمار نیز گفت: «نیمار خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار دارد. بدون شک اگر در شرایط بازی قرار گیرد وضعیت او بهتر هم خواهد شد. او زمانی به دنبال جدایی بود اما در نهایت در تیم ماند و تاثیرگذار هم بوده است. من مطمینم که هواداران پی‌اس‌جی با نیمار مدارا خواهد کرد و او را خواهند بخشید.» وراتی در پیوند به ادامه کارش در این باشگاه گفت: «من از پاری‌سن‌جرمن خاطرات بسیار خوشی دارم. از سال 2012 است که من در اینجا بازی میکنم و فکر نمی‌کردم که این همه سال در تیم بمانم. شرایط برای من بعد از 7 سال هم‌چنان مثل روز اول است و دوست دارم به کارم در اینجا ادامه دهم. فکر می‌کنم که امسال می‌توانیم در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشیم و تا مراحل بالا پیش‌ برویم.»

این هافبک ایتالیایی در پایان درباره کاوانی نیز اظهار نظر کرد و گفت: «او الگوی برای همه بازیکنان است و اصلا از وضعیت خود ناراحت نیست. هر گاه تیم به کاوانی نیاز داشته نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала