Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر فاش کرد؛ آرسنال در تلاش جذب مسی، پیکه و فابرگاس بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال تایید کرد که تو‌پ‌چی‌های لندن در یک مقطع زمانی لیونل مسی، جرارد پیکه و سسک فابرگاس را می‌خواستند.

به گزارش اسپویتک و به نقل از «بین اسپورت»، فابرگاس در سال 2003 به آرسنال پیوست و توانست عملکرد موفقی در این تیم داشته باشد و به یکی از بازیکنان کلیدی توپچی ها در طول چند فصل متوالی تبدیل شود.

آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ونگر: من سرمربی بایرن نمی‌شوم، این حرف من قطعی است

پس از این که فابرگاس نمایش بی نظیری در آرسنال ارائه داد، این باشگاه به دو بازیکن دیگر آکادمی بارسلونا نیز علاقه مند شد. او تاریخ دقیق و جزییاتی درباره زمان تلاش آرسنال برای جذب مسی و پیکه عنوان نکرد اما مدعی شد که باشگاه برای در اختیار داشتن هر سه این بازیکنان تلاش کرده است. ونگر در صبحت با «بین اسپورت» گفت: «بسیار تلاش کردیم که به مسی نزدیک شویم اما موفق نشدیم. با این وجود آرسنال تمام تلاش خود را برای جذب پیکه و فابرگاس انجام داد که تنها در جذب فابرگاس موفق بودیم. فراموش نکنید که در سال 2006 وقتی در فینال لیگ قهرمانان برابر بارسلونا قرار گرفتیم، مسی نتوانست به دلیل مصدومیت بازی کند. البته این اتفاق سیزده سال پیش رخ داد و او همان زمان نیز بازیکن تیم اصلی بود. کاری که این بازیکن در زمین فوتبال انجام داده باورنکردنی است.»

فابرگاس در سال 2003 به آرسنال پیوست و توانست در این تیم نمایش های فوق العاده ای را ارائه دهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала