Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک منچسترسیتی: هیچ بازیکنی مثل مسی با کیفیت نیست

© REUTERS / Albert GeaFootball Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas.
Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایلکای گودوغان، هافبک تیم فوبتال منچسترسیتی به این باور است که لیونل مسی بهترین بازین عصر حاضر و تاریخ فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، ایلکای گودوغان، هافبک منچسترسیتی معتقد است که لیونل مسی از بهترین بازیکنان عصر حاضر و تاریخ فوتبال جهان است.

Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت حساس مسی و لواندوفسکی در پایان 2019

این هافبک شیاطین سرخ در مصاحبه‌ی در این مورد گفت: «لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست. از دید من او توانایی‌های بسیار خاصی دارد. او با استعداد است و همیشه می‌داند که این استعداد را چطور در زمین نشان دهد. او همیشه توانایی گرفتن تصمیم درست را دارد. از سرعت خود به خوبی برابر رقیبان استفاده می کند و قدرت تمام کنندگی بالایی دارد.. او بازیکن ستاره نسل من و بهترین بازیکن تاریخ است. من امیدوارم که بتوانیم برای سال های بیشتری بازی او را ببینیم.»

فوق ستاره بارسلونا مانند کریستیانو رونالدو برنده 5 توپ طلا شده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می شود. مسی و رونالدو امسال نیز در رقابت برای کسب این جایزه هستند و ویرجیل فن دایک نیز که قهرمانی در اروپا را با لیورپول در فصل گذشته تجربه کرد یکی از اصلی ترین رقبای این دو نفر است. در حالی که رقابت بین رونالدو مسی در سال های اخیر همیشه ادامه داشته، گوندوغان شکی ندارد که مسی بهترین بازیکن است که او در دنیای فوتبال دیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала