Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال ربودن جواهر برازیلی رئال مادرید

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy
Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن قصد دارد در تابستان آینده، وینیسیوس جونیور را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور، مهاجم جوان و آینده‌دار باشگاه رئال مادرید این روزها وضعیت مناسبی در این باشگاه ندارد و بیشتر بازی‌های فصل را به دلایل فنی از دست داده است. این بازیکن جایی در ترکیب یازده نفره زیدان ندارد و رودریگو گوئس بیشتر از این بازیکن مورد اعتماد قرار دارد.

هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره جدید رئال: من عاشق رئال مادرید هستم!

با توجه به این موضوع باشگاه پاریسن‌جرمن می‌خواهد این بازیکن را در تابستان پیشرو به پاریس منتقل سازد و مدیر ورزشی این باشگاه تماس هایی نیز در این مورد با مدیران رئال مادرید داشته است.

با این حال، در گزارش اخیر آاس آمده است که این مهاجم قصد دارد در پایتخت اسپانیا بماند و جدایی به صورت قرضی در زمستان را نیز رد کرده است..

در این گزارش همچنان آمده است که باشگاه‌های آرسنال و میلان خواهان انتقال قرضی این بازیکن در زمستان پیشرو بوده اند که جونیور به آن ها پاسخ منفی داده است.

این در حالیست که در تابستان گذشته نیز این باشگاه به دنبال معاوضه نیمار با وینیسیوس بود که این پیشنهاد مورد قبول پرز قرار نگرفت و رد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала