Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال لغو و یا به تعویق افتادن دیدار دوستانه آرجنتین-اروگوئه

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آرژانتین Russia World Cup Argentina Training
تیم ملی آرژانتین Russia World Cup Argentina Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است بازی دوستانه بین آرجنتین و اروگوئه که قرار بود در تل ابیب، پایتخت اسرائیل برگزار شود، به دلیل تهدیدات امنیتی لغو شود.

به گزارش اسپوتنیک، دو کشورآرجنتین و اروگوئه قرار بود به تاریخ 18 نوامبر در ورزشگاه نیو بلومفیلد به مصاف هم بروند اما به دلیل درگیری بین اسرائیل و فلسطین، در برگزاری این دیدار شک و تردید وجود دارد.

Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت مسی به تیم ملی آرجنتین

در واکنش به حمله هوایی که منجر به کشته شدن یک شبه نظامی فلسطینی شد، حدود 150 راکت در دو روز دوشنبه و سه شنبه از غزه به سمت اسرائیل پرتاب شده است که این مسئله هر دو اتحادیه فوتبال آرجنتین و اروگوئه را نگران ساخته است.

اتحادیه فوتبال هر دو کشور به صورت جدی به لغو و یا هم تغییر مکان برگزاری بازی تلاش دارند تا این دیدار در جای امن برگزار شود و آسیبی به بازیکنان و هواداران نرسد.

به نظر می رسد دیدار اسرائیل برابر پولند در مرحله انتخابی یورو 2020 که به روز شنبه 16 نوامبر برگزار می شد نیز در معرض خطر لغو قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала