Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین سوارز از سالزبورگ می‌آید+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن ارلینگ هالند از باشگاه ریدبول سالزبورگ است.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در این فصل آمار گولزنی قابل توجه داشته است و توانسته در 18 بازی رسمی این فصل 26 گول به ثمر برساند که هتریک در 70 دقیقه بازی برابر خنک بلجیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز شامل می‌باشد.

این ملی پوش نارویژی از ماه می تا به حال 6 هت تریک به ثبت رسانده و در 21 بازی اخیر خود در رقابت های  باشگاهی و ملی  35 گل به ثمر رسانده است.

View this post on Instagram

A post shared by Erling Braut Haaland (@erling.haaland) on

این بازیکن با این آمار درخشان مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید وپی‌اس‌جی قرار گرفته و با توجه به روابط این بازیکن با هموطنش سولسشر، ممکن است این هالند راهی یونایتد شود.

بارسلونا اما به شدت علاقه مند به جذب این بازیکن است و می خواهد این بازیکن را جانشین لوئیز سوارز سازد زیرا هالند با 20 سال سن می تواند عملکرد خوبی در بارسا داشته باشد اما قیمت 100 میلیونی این بازیکن مانع بزرگ انتقال این بازیکن به نیوکمپ خواهد یود.

از سویی هم مینو ریولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن نقش مهمی در آینده او خواهد داشت. روابط رایولا و باشگاه بارسا چندان خوب نیست اما آبی اناری‌ها امیدوار اند، راهی برای انتقال این بازیکن به نیوکمپ پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала