Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لنگلت: مسی بهترین بازیکن جهان و دوست من است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کلمنت لنگلت بازیکن بارسلونا
کلمنت لنگلت بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اهمیت کلمنت لنگلت در ترکیب بارسلونا در یک سال گذشته افزایش چشم‌گیر یافته است و او اکنون لیونل مسی را به عنوان دوست خطاب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، کلمنت لنگلت، پس از آن‌که از سویا به بارسا پیوست، بیشتر کارشناسان معتقد بودن که این بازیکن فرانسوی به دلیل درخشش اومتیتی جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نخواهد داشت اما این مدافع از فرصت‌های پیش آمد استفاده اعظمی کرد و اکنون در کنار پیکه مدافع ثابت ترکیب والورده شمرده می‌شود.

Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هافبک منچسترسیتی: هیچ بازیکنی مثل مسی با کیفیت نیست

لنگلت در حال حاضر حمایت همه بازیکنان بارسا و سرمربی را با خود دارد و از جایگاه کنونی راضی به نظر می‌رسد. این بازیکن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از لیونل مسی تمجید کرد و این بازیکن را دوست خودش عنوان کرد.

لنگلت به لیس ریپابلیکن گفت:« مسی بهترین بازیکن جهان است. من او را به عنوان دوست در رختکن می‌بینم زیرا شخصیت عالی دارد و همه خوبی‌ها را در او می‌شود دید. او هر روز به همین ساده‌گی بهترین عملکرد فوق‌العاده ارائه می‌کند و ما از داشتن او به خود افتخار می‌کنیم.»

لنگلت در حالی از مسی چنین تعریف می‌کند که این بازیکن در آخرین بازی تیمش موفق به ثبت هتریک شد و توانست دو بار توپ را با ضربه آزاد از خط دروازه عبور دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала