Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختصاصی اسپوتنیک ورزش؛ گفت‌وگو با محمد یوسف کارگر در تاجکستان+ویدیو

© Photo by: Firuoz Mashoufمحمد یوسف کارگر
محمد یوسف کارگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال کشور در گفت‌وگو با اسپوتنیک ورزش از آمادگی کامل تیم ملی در بازی فردا برابر هند خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان فردا (چهارشنبه)  در جدالی حساس در چهارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هند خواهد رفت و آخرین جلسه تمرینی برای این بازی در کشور تاجکستان در حال برگزاری است.

محمد یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال کشور که در این سفر تیم ملی را همراهی میکند از آمادگی کامل بازیکنان برای بازی فردا خبر میدهد و ابراز امیدواری دارد تا فردا تیم ملی نتیجه قابل قبولی به دست آورد.

کارگر در مورد بازی فردا به اسپوتنیک گفت:« بازیکنان تیم ملی 6 روز قبل از مسابقات به تاجکستان سفر کردند و صحبتی که با آنها داشتم، آنها دارای روحیه عالی و آمادگی لازم برای بازی فردا هستند. امیدوار هستم در بازی فردا نتیجه خوبی به دست آوریم.»
کارگر در مورد تکت رایگان برای بازی فردا چنین گفت:« تکت بازی را به دلیل اینکه همه افغانان بتوانند بازی فردا را از نزدیک ببینند رایگان ساخیتم، تا افغان های مقیم تاجکستان برای ساعتی دورهم شاد باشند و تیم ملی شان را تشویق کنند.»
کارگر در مورد حضور مجدد عمران حیدری در تیم ملی گفت:« از ابتدا پیگیر قضیه بودیم و برای این حل این قضیه با مربی و عمران حیدری صحبت هایی داشتیم و بلاخره توانستیم این مشکل را حل سازیم. در بازی برابر هند به مهاجم سرعتی چون عمران حیدری نیاز بود که به تیم برگشت.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала