Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال+عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن باشگاه رئال در ماه اکتوبر انتخاب شد و جایزه اش را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما، به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتوبر از سوی هواداران انتخاب شد و قبل از تمرین در رئال مادرید، این جایزه را دریافت کرد. این بازیکن در ماه گذشته درخشش خوبی در ترکیب رئال مادرید داشت و گولزنی او در بازی برابر لگانس و گرانادا باعث شد تا این جایزه به او برسد.

بنزما در مورد این جایزه و حضور در جمع گولزنان برتر تاریخ رئال به مارکا گفت:« این احساس مرا بسیار خوشحال می کند زیرا رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است و بودن درجمع گولزنان برتر تاریخ رئال و این جایزه مرا انگیزه بیشتر برای کارهای بزرگتر می دهد. بعضی اوقات عدم دستیابی به اهداف به معنای این است که ما با هم کار می کنیم و ما همان ایده را داریم که در بالاترین سطح در هر بازی بازی کنیم. این برای همه بسیار خوب است اما باید روش مثبت را ادامه دهیم و باید سخت تر کار کنیم.»

برنده این جایزه از سوی هواداران و طریق رای گیری در شبکه های اجتماعی انتخاب می شود که بنزما قبل از این دو بار دیگر نیز این جایزه دست یافته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала