بررسی دوباره نرخ‌نامه پرواز های داخلی

© Photo / KA / KAبررسی دوباره نرخ‌نامه پرواز های داخلی
بررسی دوباره نرخ‌نامه پرواز های داخلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داره هوانوردی ملکی اعلام کرده است که نرخ‌نامه تکت های هوایی بخش داخلی را مجددا مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری کابل، اداه هوانوردی ملکی گفته است که جلسه بازبینی نرخ‌نامه تکت های هوایی با حضور مسوولان این اداره و شرکت های هوایی اخیرا به رهبری رئیس عمومی اداره هوانوردی ملکی دایر شده است.

این اداره افزوده است که قاسم وفایی زاده در این جلسه گفته است: “مردم توانایی مالی نداشته و به دلیل مشکلات امنیتی از خدمات ترانسپورت هوایی استفاده می نمایند. بناء بخاطر ایجاد سهولت برای مردم باید قیمت تکت های هوایی شرکت ها بازبینی و کاهش داده شود.”

وفایی زاده تاکید کرده که شرکت ها مکلف اند تا در مطابقت با مکتوب صادره قبلی اداره هوانوردی ملکی، در تمام تکت های صادره شان، پالیسی تبدیل بلیط و انصراف از سفر را آورده و برای ثبت و رسیدگی به شکایات شماره تماس را نیز درج کنند.

در این جلسه مسوولین شرکت هایی هوایی دلیل بلند بودن قیمت تکت ها را هزینه بالای چارتر هواپیماها و قیمت بلند تیل هواپیما در مارکیت داخلی خوانده، خواهان حمایت دولت از شرکت های هوایی داخلی در برابر شرکت های هوایی خارجی شده اند.

پیش از این نیز پس از شکایات شهروندان، اداره هوانوردی ملکی قیمت تکت ها در بخش پروازهای داخلی را منظور کرده و گفته بود که نرخ های پیشنهادی شرکت های داخلی که قبلا به این اداره رسیده، پس از بررسی، با در نظر داشت مصارف هواپیماهای شرکت ها در بخش های مختلف، با حضور نمایندگان این شرکت ها، بر اساس محاسبه هزینه عملیاتی شرکت های هوایی در بخش های مختلف، مورد تایید قرار گرفته است.

در آن منظوری اداره هوانوردی، نه تنها قیمت تکت های پروازهای داخلی در شماری از ولایات کاهش نیافت، بلکه افزایش نیز یافته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала