ترامپ: به راحتی می‌توانم نخست وزیر اسرائیل باشم + ویدئو

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ مجبور شد محل اقامت دائم خود را تغییر دهد
ترامپ مجبور شد محل اقامت دائم خود را تغییر دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا در سخنانی با لحن تمسخرآمیز و با شوخی اظهار کرد: اگر از پست ریاست‌جمهوری کنار گذاشته شوم، قصد دارم نخست وزیری اسرائیل را برعهده بگیرم.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در سخنانی که در مقابل جمعی اکثرا یهودی داشت اظهار کرد: در واقع اگر اینجا اتفاقی رخ دهد و در انتخابات آینده پیروز نشوم، به "اسرائیل" خواهم رفت و سریعا پست نخست وزیری را بر عهده خواهم گرفت.

براساس گزارش ها ، شرکت کنندگان در کنفرانسی که توسط لابی ها "یهودیان" ترتیب داده شده بود ، برای شنیدن سخنان رئیس جمهور در اتاق کنفرانس هتلی در نیویورک، مبلغ 100 هزار دالر پرداخت کردند. حضار باشنیدن این شوخی به صدای بلندخندیدند. ترامپ در ادامه افزود. باید به شما بگویم که ما روی موضوع اسرائیل سخت کار می کنیم. من فکر می کنم در این زمینه 98 درصد پشتیبانی دارم.

رئیس جمهور امریکا ضمن تبصره در خصوص ساختار انتخاباتی در اسرائیل افزود: در اینجا (امریکا) انواع مختلفی از درگیری‌ها وجود دارد اما دستکم می‌دانیم چه کسی رئیس است. ولی آنها (در اسرائیل) به روند انتخابات بدون اینکه شخصی را انتخاب کنند ادامه می‌دهند. ترامپ در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به افزایش تنش‌های اخیر درباره نوار غزه، این تنش‌ها را دیوانه‌وار توصیف و تاکید کرد: امریکا تحولات منطقه را از نزدیک دنبال می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала