Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت کارواخال از بیل؛ در تعهد او شکی ندارم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنی کارواخال مدافع راست باشگاه رئال مادرید از گرت بیل حمایت کرد و او را متعهد به باشگاه خواهند.

به گزارش اسپوتنیک، بیل از زمان مصدومیت در جریان تساوی 1-1 ولز با کرواسی در مرحله مقدماتی یورو 2020 به تاریخ 13 اکتوبر برای مادرید بازی نکرده و شش بازی را در تمامی رقابت ها  برای تیم باشگاهی اش از دست داده است.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: هیچ حرف اضافی در مورد امباپه نزدم، بیل و خامس وقتی تمرین نکنند در ترکیب هم جایی ندارند
تونی کروس، هافبک رئال مادرید و همتیمی بیل پس از آنکه به تیم ملی آلمان دعوت شد و به این کشور سفر کرد، در گفتگویی از بیل انتقاد کرد و اظهار داشت:«وقتی به تیم ملی ولز بازی می کند سالم است، پس چرا برای باشگاه خود بازی نمی کند؟ این برایم ناراحت کننده است.»

با این حال کارواخال هیچ دلیلی برای زیر سوال بردن فداکاری های بیل برای باشگاه  رئال مادرید ندارد و امیدوار است که بیل بتواند به موقع برای بازی خانگی مقابل رئال سوسیداد در 23 نوامبر با آمادگی کامل بازگردد.

این مدافع اسپانیایی به مارکا گفت:«بیل این هفته از  مصدومیت رهایی یافت و اجازه بازی را دریافت کرد، او اکنون به کشور خود رفته است، اما این موضوع به این معنی نیست که بیل به رئال مادرید متعهد نیست. من در تعهد او شک ندارم و امیدوارم که او دیگر مصدوم نشود و بتواند به ترکیب اصلی تیم بازگردد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала