Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودریگو: نمی‌خواهم با فشارِ جایگزین کردن کریستیانو رونالدو، وزنم را کم کنم

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid
Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو ستاره آینده دار رئال‌مادرید در کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل حضور یافته و با حبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو ستاره 18 ساله برزیلی رئال‌مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیم ملی کشورش برابر آرژانتین حاضر شد و به خبرنگاران پاسخ داد.

او اعتراف کرد از اینکه چقدر سریع کار خود را کنار گذاشته و توجه فوتبال اسپانیا را جلب کرده، متعجب شده و اظهار داشت: "صادقانه بگویم، همه چیز برای من خیلی سریع اتفاق افتاد چیزی‌که در خوابهایم در سانتوس می‌دیدم."

رودریگو از حضور در ترکیب تیم ملی برزیل ابراز هیجان کرد: "احساس می‌کنم خواسته‌هایم برآورده شد. از زمانی که پسری بودم، آرزو داشتم که نماینده تیم ملی باشم و در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم، بازیکنانی که شغلشان رابرای مدت زمان طولانی دنبال کرده‌ام. بنابراین حضور در اینجا به من خوشبختی می پ‌دهد که نمی توانم آنرو ابراز کنم. هر آنچه در زندگی من اتفاق افتاده است باعث می‌شود احساس خوشبختی کنم."

وی در مورد هت‌تریکش برابر گالاتاسارای گفت: "خوب ... شما همیشه سعی می‌کنید مطمئن باشید که کاملاً آماده هستید تا اوضاع به خوبی رقم بخورد اما هرگز نمی توانستم تصور کنم همه چیز به این سرعت اتفاق می‌افتد. همه اینها برای من یک شگفتی بزرگ بود. در حالی که پیش از این امیدوار بودم که اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا را انجام دهم و شاید در بیشترین حضور یک گل را بزنم. به ثمر رساندن هت‌تریک توسط من کاری بود که هیچ کس انتظار آن را نداشت. آنچه می‌توانید انجام دهید لذت بردن از یک لحظه خاص و یک بار در طول زندگی است."

بازیکن جوان رئال در باره مقایسه هایی که بین او، رائول و بوتراگوئنو انجام شده گفت: "من با رائول زیاد صحبت می کنم، او مربی من بود که در کاستیا بودم و او به من خیلی کمک کرد، خیلی توصیه کرد و البته تجربه او در باشگاهی که تاریخ‌ بسیار ارزشمند است. همین حرف را می‌توان درباره بوتراگوئئو نیز گفت؛ او همیشه با این تیم سفر می‌کند و به هر زمینه‌ای مورد نیاز هر بازیکن جوان می‌پردازد. من هنوز جوان هستم و هرگز نمی توانستم تصور کنم که می‌توانم با بازیکنانی مثل رائول و بوتراگوئنو مقایسه شوم. حرفه‌ای من فقط به تازگی آغاز شده، امیدوارم روزی بتوانم به اندازه آنها برای رئال‌مادرید باشم و من در این راه سخت تلاش می‌کنم. من این مسئولیت را به عنوان فشار احساس می‌کنم. من احساس فشار نمی‌کنم ، بلکه از هر لحظه لذت می‌برم. به این ترتیب، فشار در زمین بازی احساس نمی‌کنم. فقط برای ادامه بازی به عنوان یک بازیکن برای تحریک من کافی است، من همیشه بیشتر کار می‌کنم."

ستاره خوش فُرم رئال می‌افزاید: "یادگیری به عنوان یک فوتبالیست فقط به آنچه در زمین تمرین انجام می‌شود نیست. یک بخش ذهنی بزرگ نیز وجود دارد که خود را آماده کنید تا به موفقیت برسید و دانستن چگونگی مسئولیت شهرت و فرض گرفتن نیست. از آن طرف چیزها به من خیلی کمک کرد که پدرم فوتبالیست باشد و این یک شروع کار از نظر ذهنی بود. اکنون برای من اتفاق می‌افتد و بنابر این می‌دانم که نمی‌توانم اجازه دهم همه این توجهات به ذهنم خطور کند.

مسئولیت قدم گذاشتن به نقشی که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید انجام می‌داد و جای او اکنون خالی است و یا هم بازی کردن در کنار او: "توانایی بازی در کنار کریستیانو رونالدو در رئال‌مادرید یک رؤیای من بود و این دشوار است که او ترک کرد زیرا اکنون فکر می‌کنم بازی کردن خیلی سخت خواهد بود. من هنوز یک بازیکن خیلی جوان هستم که می خواهم در مورد پر کردن جایی که کسی مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه است، صحبت کنم، نمی‌خواهم با فشار جایگزینی کریستیانو رونالدو وزنم را کاهش دهم‌."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала