Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ سری آ را مقصد مناسب می داند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکامودریچ هافبک کروات و دارنده توپ طلای رئال مادرید اکنون روی رئال مادرید تمرکز دارد اما در مورد تغییر مکان احتمالی به ایتالیا صحبت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید فاش کرد که او ایتالیا را دوست دارد و می تواند در آینده برای انتقال به سری آ آماده باشد.

Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مودریچ پا طلایی را به مجموعه جوایز خود اضافه خواهد کرد

ایده های ایتالیایی برای مودریچ

این بازیکن 34 ساله در روز سه شنبه تقریباً یک سال پس از کسب توپ طلا به دنبال یک شگفتی 2018، مدعی دریافت جایزه طلایی پا شد.

با این حال مودریچ در این فصل تنها سه بازی از ابتدا در لالیگا برای رئال مادرید انجام داده و پیش از این نیز با انتقال به هر دو باشگاه میلانی لینک داده شده بود.

ستاره کروات می گوید که او سری آ را دنبال کرده و از ایتالیا لذت می برد و ممکن است در آینده به آنجام برود.

وی به اسکای اسپورت گفت: "من ایتالیا را دوست دارم، به کرواسیا نزدیک است. سری آ را دنبال می کنم زیرا بسیاری از هم تیم های ملی من در آنجا بازی می کنند. ایتالیایی ها خارق العاده و دارای ذهنیتی شبیه به ما کروات ها هستند."

مودریچ سپس اضافه کرد: "خواهم دید که آیا روزی می توانم در ایتالیا بازی کنم یا خیر. نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم زیرا من بازیکن رئال مادرید هستم. من دوست دارم در رئال باشم و فعلاً آینده ام را تنها در آنجا می بینم.

گفتنی است که مودریچ از سال 2012 و زمانی که از تاتنهام وارد مادرید شد، حضور داشت و تاکنون بیش از 300 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала