Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار بهترین بازیکن جهان خواهد شد

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جونینیو، مدیر فنی تیم ملی برازیل مدعی است که نیمار جونیو با روزهای اوجش فاصله چندان ندارد و او بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جوجینیو، ستاره سابق میدلزبورو که در تیم هایی چون اتلتیکو مادرید و سلتیک نیز بازی کرده است، مدعی شد که نیمار هنوز هم می تواند به بهترین بازیکن جهان مبدل شود و شبیه مسی و رونالدو افتخار آفرینی کند.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وراتی: نیمار در پی اس جی خوشحال است
جوجینیو در مورد نیمار به رسانه‌های برازیل گفت:«نیمار توانایی رقابت با مسی، رونالدو و هازارد را دارد و میتواند بهترین نمایش خود را ارائه دهد. او هنوز جوان است و اگر کمی روی بازی خودش تمرکز کند، دور نیست که به بهترین بازیکن جهان مبدل شود.»

جونجینیو همچنان معتقد است که تیم برای نیمار نباید مهم باشد و او در هر تیمی توانایی رقابت با ستاره های فوتبال را دارد.

جوجینیو در ادامه افزود:« نکته مهم این است که نیمار خوشحال است و به فوتبال بازگشته و در بهترین شرایط خود قرار دارد. پی اس جی یا بارسلونا و یا هم سایر تیم ها، همه تیم های بزرگ هستند ، اما مهم این است که او به بازی خوب خودش برای باشگاه و کشور ادامه دهد تا به آرزو هایش برسد.»

نیمار در حال حاضر از مصدومیت رهایی یافته است و در بازی بعدی پاریسن جرمن به تاریخ  22 نوامبر بازی خواهد کرد.

وی در این فصل در 5 بازی 5 گول برای تیم پاریسن جرمن به ثمر رسانده است و به دلیل محرومیت در سه بازی لیگ قهرمانان اروپا که هر سه بازی را پشت سر گذاشت در این رقابت برای تیمش به میدان نرفته است.

این بازیکن امیدوار است که اولین بازی خود را در سال 2019 در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به تاریخ 26 نوامبر در برنابئو انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала