ترامپ: برای دیدار با دیکتاتورها مشکلی ندارم

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: برای دیدار با دیکتاتورها مشکلی ندارم
 ترامپ: برای دیدار با دیکتاتورها مشکلی ندارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که وی آماده دیدار با هر رهبر خارجی از جمله دیکتاتورهاست، اگر این اقدام برای ایالات متحده مفید و سودمند باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، پایگاه اطلاع ‌رسانی کنگره آمریکا نوشت، دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا روز سه ‌شنبه ادعا کرده است که حاضر به دیدار و گفتگو با هر رهبر خارجی است، در صورتی که این اقدام به نفع آمریکا باشد.

وی در اظهاراتی در کلوب اقتصادی نیویورک گفت: زمانی که با رهبران کشورها از جمله پادشاه‌ها، ملکه‌ها و نخست‌ وزیران، رؤسای جمهور و دیکتاتورها دیدار می‌کنم، در واقع با همه آنها ملاقات می‌کنم. هر کسی می‌خواهد باشد، مشکلی نیست. هر چیزی که برای ایالات متحده خوب باشد. می‌خواهیم به مردم کمک کنیم.

اظهارات ترامپ درباره دیدار با دیکتاتورها شاید اشاره‌ای به اظهارات قبلی وی درباره رهبران اقتدارگرا، آن هم در آستانه دیدار ترامپ با رجب طیب اردوغان رئیس ‌جمهور ترکیه باشد.

ترامپ مجبور شد محل اقامت دائم خود را تغییر دهد - اسپوتنیک افغانستان
توییت جالب ترامپ درمورد ایران

ترامپ به خاطر دیدار و نرمش در مقابل برخی رهبران خارجی اقتدارگرا با انتقادات شدیدی روبه ‌رو شده است. وی بارها از رهبری کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی تمجید و تعریف کرده و گفته است که روابط خوبی با وی دارد.

روابط ترامپ با خاندان سلطنتی سعودی به‌ خصوص محمد بن سلمان پس از قتل فاجعه ‌آمیز جمال خاشقجی روزنامه‌ نگار منتقد واشنگتن ‌پست نیز با انتقادات وسیعی روبرو گردید.

همچنین گفته میشود که نوع تعامل ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس ‌جمهور روسیه موجی از انتقادات را در محافل سیاسی آمریکایی به ‌دنبال داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала