تیم دولت‌ ساز: کمیسیون نتایج ابتدایی را مطابق تقسیم‌اوقات اعلام کند

© Photo / ARG / ARG تیم دولت‌ ساز: کمیسیون نتایج ابتدایی را مطابق تقسیم ‌اوقات اعلام کند
 تیم دولت‌ ساز: کمیسیون نتایج ابتدایی را مطابق تقسیم ‌اوقات اعلام کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم انتخاباتی «دولت ‌ساز» به رهبری محمد اشرف غنی یک ‌بار دیگر از کمیسیون مستقل انتخابات خواسته است که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست‌ جمهوری را مطابق تقسیم ‌اوقات تعیین ‌شده اعلام کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، تیم انتخاباتی «دولت ‌ساز» به رهبری محمد اشرف غنی یک ‌بار دیگر از کمیسیون مستقل انتخابات خواسته است که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست‌جمهوری را مطابق تقسیم ‌اوقات تعیین ‌شده اعلام کند تا مردم از سرنوشت آرای «پاک» خود آگاه شوند.

در اعلامیه‌ تیم «دولت‌ ساز» که امروز (چهارشنبه، ۲۲ عقرب) منتشر شده، آمده است که این تیم به قوانین نافذه‌ کشور و استقلالیت و بی‌ طرفی کمیسیون مستقل انتخابات احترام دارد و از این کمیسیون می ‌خواهد که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست ‌جمهوری را در ۲۳ عقرب اعلام کند.

عبدالله عبدالله  - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله خواستار توقف روند بازشماری آرا شد

تیم «دولت ‌ساز» در حالی به اعلام نتایج ابتدایی در ۲۳ عقرب تأکید کرده است که روز گذشته حواعلم نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات در یک نشست خبری از تأخیر مجدد در اعلام نتایج ابتدایی ابراز نگرانی کرده بود.

خانم نورستانی گفته بود که به دلیل بسته‌ شدن تعدادی از دفاتر ولایتی کمیسیون توسط برخی از تیم‌های انتخاباتی، ممکن است نتیجه‌ی ابتدایی در ۲۳ عقرب اعلام نشود.

او از تمام نامزدان و ناظران نیز خواسته بود که به این کمیسیون فرصت بازشماری آرا را بدهند تا نتیجه‌ی ابتدایی انتخابات به ‌زودی اعلام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала