پیشنهاد معامله 100 میلیارد دالری ترامپ به اردوغان

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد معامله 100 میلیارد دالری ترامپ به اردوغان
 پیشنهاد معامله 100 میلیارد دالری ترامپ به اردوغان   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده، به رجب طیب اردوغان معامله تجاری 100 میلیارد دالری و "راه حل" رفع تحریم ها علیه ترکیه را پیشنهاد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشینگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، به همتای ترکی خود رجب طیب اردوغان معامله تجاری 100 میلیارد دالری و "راه حل" برای رفع تحریم های واشنگتن علیه انقره و همچنین برای صرف نظر از خرید سیستم دفاع هوایی S-400 روسیه پیشنهاد کرده است.

منابع این نشریه می گویند پیشنهادهای مشابه رهبر آمریکا برای بهبود روابط بین ایالات متحده و ترکیه در نامه ای که هفته گذشته به رئیس جمهور ترکیه ارسال شده است درج شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ میخواهد که ترکیه با اس- 400 مجهز نباشد

براساس ارزیابی این روزنامه، پیشنهادات ترامپ احتمالاً حداقل برخی نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا را "خشمگین" خواهد کرد که ماه گذشته از اعمال تحریم ها علیه ترکیه برای عملیات نظامی این کشور در سوریه حمایت کردند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، امروز 13 نوامبر به ایالات متحده سفر کرد و با همتای آمریکایی خود دونالد ترامپ در مورد خرید جدیدترین هواپیماهای جنگی، سامانه های دفاع هوایی S-400 روسیه و پاتریوت آمریکا  و همچنین اوضاع سوریه گفتگو خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала