Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: آلبا و فاتی با پدر شان به تمرین میایند!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا در مورد دو هم‌تیمی‌اش (جوردی آلبا و آنسو فاتی) اظهاراتی داشته است.

به گزار شاسپوتنیک، جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا شب گذشته با داوید برونکانو کمدین اسپانیایی مصاحبه کرد. این مصاحبه در سالن ورزشی کاخا ماجیکا مادرید که میزبان مسابقات جام دیویس خواهد بود، برگزار شد. مدافع بارسلونا درباره جوردی آلبا هم‌تیمی‌اش افشاگری جالبی داشت.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیکه مدیر می‌شود، ژاوی سرمربی

او در مورد آلبا گفت:«آلبا گواهی نامه رانندگی ندارد. او هیچ وقت به تنهایی به تمرین نیامده است و همیشه پدرش رانندگی می کند. مدتها است که به آلبا می گویم که چرا گواهی نامه نمی گیری اما او هیچ وقت به سوال ما پاسخ نمی دهد و همیشه طفره می رود. او می گوید که دلیل این کارش شخصی است.» در بخشی از این مصاحبه پیکه در پاسخ به این سوال که آنسو فاتی پدیده جدید بارسلونا چه صبحانه ای می خورد و چگونه بدون گواهینامه به تمرینات می آید، صحبت کرد گفت: «راستش هیچ وقت نشده که با خودم فکر کنم که آنسو فاتی چه صبحانه ای می خورد!  به نظرم او هم مثل آلبا باید با پدرش به تمرینات بیاید. برای بازیکنی نظیر آنسو فاتی قطعا سخت است که هر روز صبح سوار اتوبوس شود و خودش را به تمرین برساند.»

اما یکی از حاشیه‌های دیگر این مصاحبه هم مربوط به اشاره به شکست فصل گذشته بارسلونا در آنفیلد و بازماندن از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. یکی از تماشاگران فریاد زد: "لیورپول" تا کل حاضران به خنده بیافتند اما پیکه که حالت چهره اش نشان می داد که از این بحث ناراحت است، گفت:«اگر از لیورپول صحبت کنید، می روم. دوست ندارم که دوباره وارد این بحث شوم!»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала