Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثبت شکست دیگر برای تیم ملی کریکت افغانستان

© Photo / ACBتیم ملی ویست اندیز-افغانستان
تیم ملی ویست اندیز-افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان در نخستین بازی 20 آوره برابر ویست اندیز تن به شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی کریکت کشور در اولین بازی از سری بازی های 20 آوره بین المللی برابر ویست اندیز از ساعت 18:00 (به وقت کابل)، امروز به مصاف ویست اندیز رفت و سرانجام با اختلاف 30 دوش شکست خورد.

تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ببرهای آبی برابر ویست اندیز بازی می کند

در این بازی که در لکنهو/هند برگزار شد طی آن، قرعه را افغانستان برد و انتخاب توپ اندازی کرد که در بخش توپ زنی بازیکنان ویست اندیز طی 20 آور و با از دست دادن 5 بازیکن، 165 دوش هدف گذاشتند که در این بخش لویز 68 دوش، پویارد 32 دوش، هت مایر 21 و رامدین 20 دوش انجام دادند و در بخش توپ اندازی اما گلبدین نایب 2، مجیب الرحمن، راشدخان (کاپیتان) و نوین الحق هرکدام یک یک بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند.

در سوی مقابل ملی پوشان افغانستان به توپ زنی پرداختند ولی با از دست دادن 9 بازیکن در 20 آور تنها به 134 دوش دست یافتند و نتوانستند هدف داده شده را تکمیل نمایند و با اختلاف 30 دوش تن به شکست دادند.

در بخش توپ زنی برای افغانستان نجیب الله زدران27، اصغرافغان 25، فریداحمد 24 و حضرت الله زازی 23 دوش انجام دادند و در بخش توپ اندازی اما کوک ویلیامز3، پویارد با والش هر کدام 2 و کوترل با هولدر هر کدام یک یک بازیکن را از زمین بازی خارج ساختند.

این اولین بازی افغانستان در بازی های 20 آوره 2019 برابر ویست اندیز بود که با شکست ببرهای آبی همراه شد اما این در حالیست که سلسله بازی های 50 آوره را نیز افغانستان به حریفش واگذار کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала